احمدي نژاد:می توان درست کار کرد و سالم بود


رییس جمهور: برخی می خواهند ترویج کنند کسی که می خواهد کار کند ممکن است آلودگیهایی هم داشته باشد و به خاطر کارش باید از آلودگیهایش صرف نظر شود اما این اندیشه مال ما نیست وما معتقدیم می توان درست کار کرد و سالم بود .

آقای احمدی نژاد در جمع هزاران نفر از طلا‌ب و روحانیان بسیجی در مصلای امام‌خمینی تهران با تاکید برنقش وتاثیر فرهنگ بسیجی در تحقق آرمانها و حکومت صالحان بر زمین افزود: همه مقصد و تلا‌ش عالمان و روحانیان باید تحقق آرمان انبیا باشد ودراین زمینه هرگز نباید از مجاهدت لحظه ای دست‌برداشت.

وی گفت:روحانیان وطلا‌ب بسیجی تبلور اندیشه جاری عبودیت و زلا‌ل معنویت و خداخواهی هستند که بشر امروز تشنه و نیازمند آن است و راه‌نجات خود رادر این مسیر می‌بیند.

رئیس جمهور زورگویی و زیاده خواهی قدرتهای شیطانی و فاصله گرفتن از معنویت را عامل اختلا‌ف , ظلم و گمراهی و بدبختی بشر خواند و افزود:به لطف خدا امروز شاهد موج جدید همه جانبه و عمیق و خروشان هستیم و فطرتهای‌بشر به سرعت بیدار می شود و درمسیر معنویت , عدالت و خداپرستی در حرکت است و به زودی جای ماده پرستی و خودخواهی را خواهد گرفت .

وی با اشاره به روشن بینی و آینده نگری حضرت امام "ره" در تاسیس بسیج طلا‌ب و روحانیان حتی پس از پایان جنگ گفت: مسئولیت و ماموریت طلا‌ب و دانشجویان بسیجی برای مقابله با اندیشه های شیطانی بسیار سنگین است.

آقای احمدی نژاد تحقق عدالت را از مهم ترین آرمانهای جمهوری اسلا‌می ایران ودولت کنونی خواند و گفت:خودخواهیها و انحصارطلبیها مهم ترین‌موانع در راه اجرای عدالت هستند اما دولت با قاطعیت و بدون کمترین تعللی برای تحقق عدالت خواهد ایستاد.

وی گفت:برای اجرای عدالت انسان مجبور است حتی در برابر برادر خود و یا همرزمان و همراهان 50 یا 30 ساله خود که دارای شخصیتها و عناوین و منصبهای بزرگی هستند و برو بیایی دارند بایستد و باید بدانید اینهانباید هیچ کدام مانع حرکت ما برای تحقق عدالت شود.

رئیس جمهور مقابله با کسانی را که برای خود امتیاز ویژه ای قائلند از ضرورتهای شرایط کنونی خواند و افزود: تلا‌ش برای برپایی عدالت از محورهای‌اصلی تفکر بسیجی‌, انقلا‌بی و اسلا‌م ناب محمدی است.

وی گفت:آقایانی که تا دیروز در جایی مسئولیت داشتند با امکانات دولت‌موسسه ای درست کرده بودند و تجهیزاتی در آن جمع کرده بودند که ارزش آن 200 تا 500 میلیارد تومان است اما پس از تغییر دولت تغییرات کوچکی در اساسنامه آن دادند و اموال متعلق به مردم و دولت را به نام خود ثبت کردندو در این مدت موسسه دولتی‌, خصوصی شد.

آقای احمدی نژاد گفت:ما خبر داریم که این افراد که 7 یا 8 سال مسئول بوده اند اموالی که بتوانند برای خود خانه ای بخرند در اختیار نداشتند چگونه توانستند یک موسسه 300 میلیارد تومانی متعلق به دولت را خریده باشند و ما اکنون آنها را معرفی می کنیم و می گوییم باید اموال را پس‌بدهند و آنان در پاسخ جنجال می کنند که دولت ضد فرهنگ و فعالیت بخش خصوصی است و ما می گوییم اگر دست اندازی بر بیت المال کار فرهنگی است این فرهنگ را نمی خواهیم.

وی با اشاره به تصاحب اراضی شمال تهران ازجانب عده ای خاص گفت: وقتی مامی گوییم این زمینها غیرقانونی و با سوء استفاده از مسئولیتها تصاحب واسناد آن غیرقانونی صادر شده است فریاد می زنند می خواهند اقتصاد را برهم بزنند و ما می گوییم اگر اقتصاد این است صد سال نمی خواهیم وجود خارجی داشته باشد.

رئیس جمهور افزود:وقتی می گوییم اسامی این افراد را اعلا‌م می کنیم می‌گویند آبروی انسانها حرمت دارد و ما می گوییم آیا بیت المال و حقوق ملت حرمت ندارد.

وی اضافه کرد: برخی می خواهند ترویج کنند کسی که می خواهد کار کند ممکن است آلودگیهایی هم داشته باشد و به خاطر کارش باید از آلودگیهایش صرف نظر شود اما این اندیشه مال ما نیست وما معتقدیم می توان درست کار کرد و سالم بود.

احمدی نژاد تصریح کرد: عدالت نیازمند مجاهدت و همت است که باید به فرهنگ عمومی تبدیل شود که خواهد شد چون ملت و شما عزیزان ایستاده اید و بنده به عنوان خادم کوچک شما تا آخر برای اجرای عدالت خواهم ایستاد.

وی ادامه داد:اگر عدالت در جهان اجرا شود ملتها شاهد ظلم و ستم نخواهند بود و برای تحقق این امر نیز باید در برابر قدرتهای سلطه گر ایستاد.

رئیس جمهور بااشاره به برنامه های هسته‌ای ایران گفت:امروز به لطف خدا,هوشمندی ملت‌, سیاستگذاری عالمانه و الهی و پیگیریها و تلا‌شهای مدبرانه در عرصه هسته ای هر روزگامی به جلو می رویم ودشمن یک گام عقب می‌گذارد و موقعیت ما در این زمینه بسیار ممتاز است.

وی بااشاره به نتایج انتخابات کنگره امریکا آن را نشانه شکست کامل سیاستهای زورمداران این کشور در داخل وخارج امریکا خواند و افزود:خداوند هیبت پوشالی این ابرقدرت را دراتفاقات اخیر فرو ریخت .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا