همزمان با سراسر کشور

رقابت داوطلبان كنكور 90 در مهریز آغاز شد

چهل و یكمین آزمون سراسری دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی همزمان با سراسر کشور با رقابت داوطلبان گروه آزمایشی علوم ریاضی و فنی در مهریز آغاز شد.

رئیس دانشگاه پیام نور مهریز گفت: آزمون داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی در مهریز از ساعت 8 صبح امروز، پنج شنبه 9 تیرماه با حضور 167 متقاضی شامل 113 متقاضی مرد و 54 داوطلب زن برگزار شد.

دکتر علیرضا دهقانپور افزود: آزمون داوطلبان گروه علوم ریاضی و فنی، چهار ساعت و 10 دقیقه به طول انجامید كه شركت كنندگان در مدت 75 دقیقه به 100 سوال عمومی و در مدت 175 دقیقه به 135 سوال اختصاصی گروه امتحانی خود پاسخ دادند.

وی افزود: درهای حوزه های امتحانی واقع در دانشگاه پیام نور مهریز در نوبت صبح امروز از ساعت هفت به روی داوطلبان بسته شد و فرآیند آزمون شامل مطابقت دادن كارت ورود به جلسه با صندلی داوطلبان و پاسخگویی به سوالات برگه نظرسنجی آزمون از ساعت هفت و سی دقیقه آغاز شد.

نماینده تام الاختیار برگزاری آزمون سراسری در مهریز ادامه داد: براساس برنامه پیش بینی شده، آزمون عمومی و اختصاصی گروه آزمایشی هنر نیز در نوبت بعدازظهر امروز، 9 تیرماه برگزار می شود و طی آن 22 نفر از داوطلبین به رقابت می پردازند.

دکتر دهقانپور افزود: داوطلبان گروه آزمایشی علوم تجربی نیز در نوبت صبح جمعه 10 تیرماه و داوطلبان گروه آزمایشی زبان های خارجی در بعدازظهر همان روز در جلسه كنكور سال 1390 حاضر خواهند شد. آزمون داوطلبان گروه آزمایشی علوم انسانی هم در نوبت صبح شنبه 11 تیرماه برپا خواهد شد.

تعداد 809 نفر، برای شركت در آزمون سراسری سال 1390 دانشگاهها و موسسات آموزش عالی در مهریز ثبت نام كرده اند كه از این میزان 409 نفر مرد و بقیه زن هستند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا