استاندار يزد :شهيد صدوقي؛مردي زلال كه هيچگاه از خدمت رساني، احساس خستگي نمي‌كرد


یزدفردا :استاندار يزد در پيامي كه به مناسبت سالروز شهادت سومين شهيد محراب حضرت آيت ا...صدوقي(ره) صادر كرده است آورده است:


بار دیگر يازدهم تيرماه، سالروز شهادت روحاني مجاهد و مبارز نستوه، حضرت آیت ا... صدوقی فرا می رسد و یاد و خاطره آن عالم ربانی و عارف واصل را در ذهن مردم عزیز ایران اسلامی به ویژه مردمان سختکوش و ولایتمدار دار العباده یزد زنده می کند. ايشان به عنوان فقیهی دانشمند در عرصه هاي سياسي و مبارزاتي همواره يار و مدافع، اسلام و انقلاب بود و در جاي جاي حرکت انقلابي امت سلحشور و غیور ایران اسلامی دوشادوش رهبر فرزانه و مراد خویش، حضرت امام خميني (ره)، گام بر مي داشت. آن بزرگوار، مردي زلال از


سلسله جليله روحانيت، ادامه دهنده راه ائمه معصومين(ع) و عابدي مخلص و زاهدي بي ريا بود كه هيچگاه از خدمت رساني به مردم، احساس خستگي نمي‌كرد. آیت ا... شهید صدوقی هم از مقام فقاهت و هم از مقام شهادت برخوردار است لذا این بزرگوار در قالب های استانی و کشوری و حتی بین المللی نمی گنجد و جایگاه ایشان ماوراء کره خاکی است. امروز بيش از هر زمان ديگر لزوم معرفي چهره‌هاي بزرگ و انديشمندي همچون شهيد آیت ا... صدوقي در جامعه احساس مي‌شود چرا که ترویج فرهنگ شهید صدوقی، ترویج فرهنگ امام راحل عظیم الشان (ره) است، ترویج فرهنگ امام (ره)، ترویج فرهنگ عاشورایی و علوی است و ترویج فرهنگ علوی، ترویج اسلام ناب محمدی(ص) است و این از اصلی ترین وظایف ما به ویژه در برهه کنونی به شمار می رود. حضرت امام خميني(ره) در پيام تسليتي که به مناسبت شهادت این عالم فرزانه صادر نمودند ایشان را دوست عزيز و قديمي خود خوانده و فرمودند؛ «اسلام خدمتگرازي متعهد، ايران فقيهي فداكار و استان يزد سرپرستي دانشمند را از دست داد». رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) نیز از شهيد آيت ا... صدوقی به عنوان چهره ای نادری یاد می کنند که ابعاد گوناگون يک شخصيت تمام عيار شايسته جمهوری اسلامی را در خود جمع کرده بود.


اينجانب ضمن تسليت سالروز شهادت آيت‌ا... صدوقي به رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله العالی)، مردم شريف استان به ويژه نماينده معزز ولي فقيه و امام جمعه يزد حضرت حجت الاسلام و المسلمين صدوقي و بيت مكرم آن شهيد عظيم الشان، از آحاد مردم شهيدپرور استان دارالعباده و دارالعلم يزد، دعوت مي‌کنم تا در مجلس بزرگداشت ياد و خاطره اين شهيد والا مقام كه در كنار تربت پاك آن شهيد بزرگوار در مسجد روضه محمديه برگزار مي شود حضور يافته و بار ديگر با آرمانهاي بلند بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، حضرت امام خميني(ره) و شهداي گرانقدر اسلام و انقلاب اسلامي تجديد پيمان نمايند. موفقيت همگان را از درگاه خداوند متعال مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا