سرپرست فرمانداری بافق: 

وجود تفکر و روحیه بسیجی در امور سازندگی لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه

بافق :علی حسن پور خبرنگاریزدفردا "حسین ندافیان" در نشست با مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد که با حضور فرمانده و نماینده ولی فقیه ناحیه مقاومت بسیج بافق در محل فرمانداری بافق برگزار شد ، اظهار داشت: طرح بسیج سازندگی و اردوهای جهادی و فرهنگی بسیج که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته توسط بسیج بنیان نهاده شده است قدم مبارک و میمونی است .

سرپرست فرمانداری بافق با اشاره به سوابق درخشان بسیج گفت: فعالیت بسیج تنها محدود به هشت سال دفاع مقدس نیست ما بعد از جنگ نیز شاهد حضور گسترده بسیج در همه عرصه های عمرانی و فرهنگی و ارزشی بوده ایم و هستیم.

وی بسیج سازندگی را بازوی توانمندی برای عمران و آبادی خواند و گفت : اتقافات مهمی که در زمینه های مختلف عمرانی، فرهنگی و مذهبی در شهرستان رخ داده است نتیجه روحیه و تفکر بسیجی در کار و تلاش است و این روحیه باید فراگیر بشود .

ندافیان وجود تفکر و روحیه بسیجی در امور سازندگی را لازمه توسعه و پیشرفت همه جانبه جامعه دانست و اظهار داشت : گسترش تفکر بسیجی در افق توسعه ی جهان امروز یکی از ضروریات جامعه کنونی ماست که ما امروز شاهد این موفقیتها در عرصه های مختلف بین المللی هستیم که این موفقیت ها برگرفته از روحیه کار و تلاش بسیجی گونه جوانانمان است .

وی خاطر نشان کرد: بسیج توانایی کار فرهنگی فوق العاده ای را دارد و ما باید تلاش نمائیم تا در حوزه فرهنگی طرح بسیج سازندگی ، برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم.

سرپرست فرمانداری بافق خطاب به مسئول بسیج سازندگی استان گفت :در حال حاضر یکی از آرزوهای دیرینه مردم بافق آمدن گاز به شهرستان می باشد که بسیج سازندگی با بازوان توانمندی که در اختیار دارد می تواند در این امر سربلند بیرون آید ، شما می توانید در امر کویر زدایی ، سد سازی و راهسازی اقداماتی خوبی انجام دهید.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه الغدیر استان یزد نیز در این نشست مردم یاری و مردم داری را یکی از اهداف بسیج سازندگی خواند و گفت:همه فکر و ذکر امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری خدمت رسانی به مردم بویژه قشر مستضعف جامعه است و ما سرلوحه ی امور خود را رضایت مندی مردم قرار داده ایم و این بخاطر منش بسیجی فعالان عرصه سازندگی است .

سرهنگ محمد حسن حکیم آبادیان با اشاره به نام‌گذاري امسال به نام جهاد اقتصادي اظهار كرد: با توجه به اين‌كه امسال، سال جهاد اقتصادي است فعاليت‌هاي بسيج سازندگي صددرصد نسبت به سال گذشته افزايش مي‌يابد كه اين افزايش در حوزه‌هاي مختلف و در قالب اردوهاي هجرت بسيج سازندگي خواهد بود.

حکیم آبادیان بر تقویت فرهنگ کار و تلاش جوانان و بهره وری از توان متخصصین بسیجی در امور تخصصی و سازندگی در جامعه تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف مهم برگزاری طرح هجرت حضور جوانان و استفاده از نیرو و نشاط آنها برای سازندگی و غنی سازی اوقات فراغت آنها می باشد.

وی در ادامه با اشاره به آغاز بکار بسیج سازندگی در بافق گفت : در حال حاضر می توان به احداث راه ارتباطی روستای دارستان از توابع بخش مرکزی بافق با اعتبار 320 میلیون تومان و طول 5 کیلومتر اشاره کرد که تا کنون 35 درصد پیشرفت داشته است.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا