تكريم ارباب رجوع ، اولويت اول مخابرات استان

در نشستي كه با حضور اعضاي هيئت مديره و جمعي از مسئولان شركت مخابرات استان در مجتمع فني اداري امام حسين (ع) برگزار شد به تكريم ارباب رجوع بعنوان اولويت اول مخابرات استان تاكيد شد.

ضرورت توجه مشكلات متقاضيان نسبت به دايري تلفن ثابت، پيگيري احياء موضوع تكريم ارباب رجوع توسط ادارات تحول سازماني ، روابط عمومي و شهرستان يزد ، تهيه پيامهاي كوتاه تبليغاتي براي 118 ، مشخص نمودن وضعيت استفاده PAP ها از امكانات موجود، بررسي وضعيت پاسخگويي 117، در اولويت قرار گرفتن پاسخگويي مديران، پيگيري واگذاري اينترنت پرسرعت مخابرات در آينده نزديك ، دسته بندي مشتريان ، تدوين نظامنامه پاسخگويي شركت و ... از جمله مباحث مطرح شده در اين نشست بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا