دعوت استاندار يزد از آحاد مردم براي شركت در مراسم تشييع شهيد گمنام

یزدفردا:استاندار يزد در پيامي از مردم شهيد پرور استان براي شركت در مراسم تشييع شهيد گمنام دعوت كرد.


به گزارش یزدفردا بر اساس اعلام روابط عمومی استانداری یزد  ، در اين پيام آمده است:اين روزها فضاي ديار قنات و قنوت و قناعت ، معطر است به شميم جان نواز كبوتري گلگون كفن، كبوتري كه آسمان قلب همة مردمان اين خطه را براي پرواز برگزيده است تا مردمان اين ديار را از عطر شهادت و ايثار مَست فيض و مُستفيض سازد.


شهيد گمنام، تنديس زيبا و خوش نامي است از سرافرازي و سلحشوري، ميراث هميشه ماندگار صحنه هايي است كه تاريخ را با طوفان خود درنورديدند و ترجمان تازه اي از وفاداري و فداكاري شدند.


بيانات گهربار رهبر کبیر انقلاب اسلامی و بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) كه گريه كردن بر شهيدان را باعث زنده نگه‏داشتن نهضت انقلاب اسلامي مي دانستند و نــیز این کلام دُرمآب رهبر عظيم الشان انقلاب (مدظله العالي)که فرمودند «ارزش حفظ ارزشهای جهاد و شهادت کمتر از خود شهادت نیست» ما را هر چه بیشتر در جهت حفظ و نشر این مایه هستی بخش یعنی جهاد و شهادت مستحكم تر كرده و در راه عمل به وظیفه دینی و ملی خـود راسخ تر می کند.


اينجانب ضمن تسليت سالگرد شهادت هفتمين اختر تابناك آسمان امامت و ولايت حضرت امام موسي كاظم(ع) ، از آحاد مردم غيور و ولايتمدار استان يزد دعوت مينمايم تا با شركت هرچه باشكوه تر در مراسم تشييع پيكر پاك شهيد گمنام و گلگون كفن هشت سال دفاع مقدس كه سه شنبه مورخ 07/04/90 رأس ساعت 18 و از ميدان فرهنگ واقع در شهرك دانشگاه آغاز مي گردد، نسبت به مقام شامخ همه شهداي انقلاب اسلامي و دفاع مقدس، اداي احترام كنند. براي همه رهروان راه شهيدان والا مقام در مسير گسترش فرهنگ ايثار و از خودگذشتگي و در راستاي استراتژي بلند امام راحل عظيم الشأن(ره) و منويات مقام معظم رهبري از درگاه خداوند متعال موفقيت مسئلت مي نمايم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا