مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر استان یزد :

روحیه جهادی مهمترین شاخصه مدیران تعاونی های مسکن مهر است


مدیر عامل اتحادیه مسکن مهر استان در همایش تجلیل از مدیران تعاونی های برتر مسکن مهر استان گفت: همت بلند و روحیه جهادی مهمترین شاخصه مدیران تعاونی های مسکن مهر استان یزد است.


روح الله مهدی پور در این همایش و در جمع مدیران اجرایی استان و مدیران تعاونی های مسکن مهر گفت: این روحیه موجب گردیده تا پروژه های مسکن مهر استان یزد از کیفیت بالا و سرعت خوب دراجرا برخوردار شود.

وی قیمت مطلوب را از دیگر مشخصه های پروژه های در دست ساخت توسط تعاونی های مسکن مهر استان برشمرد و گفت: باید از کلیه تعاونی های مسکن مهر به عنوان خدمتگزاران واقعی به مردم در عرصه ساخت و تامین مسکن مهر تلاش می کنند ، تقدیر شود.

وی مسکن مهر را نماد مهرورزی، همدلی و همراهی جهت خدمت به مردم دانست.

مدیرعامل اتحادیه مسکن مهر استان یزد در ادامه به ارائه برنامه های این اتحادیه پرداخت و گفت: نظارت بر عملکرد مالی و اجرایی تعاونی ها، کمک در تامین مصالح مورد نیاز برای تعاونی ها با کیفیت بالا و قیمت مناسب و معرفی پیمانکاران و مجریان ذی صلاح و توانمند از مهمترین برنامه های اتحادیه مسکن مهر است.

وی در پایان عملکرد کلیه تعاونی ها را مثبت ارزیابی کرد و گفت: امیدواریم با همکاری و تعامل کلیه تعاونی ها بتوانیم گام های بلندی را در اجرای این طرح عظیم دولت در جهت خانه دار کردن اقشار مختلف مردم برداریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا