برگزاري مراسم اختتاميه جشنواره مسابقه فناوري اطلاعات و ارتباطات IT 

گروه خبر ITيزدفردا: مراسم اختتاميه جشنواره مسابقه IT  با همكاري شوراي راهبري فناوري اطلاعات، سازمان آموزش و پرورش استان و با حضور نبوي زاده معاون عمراني استانداري، مقوم مدير عامل شركت مخابرات استان يزد، زابلي رئيس سازمان آموزش و پرورش، در محل سينما دانش آموز برگزار گرديد.
مهندس مقوم مدير عامل مخابرات استان يزد شبكه جهاني اينترنت را از مهمترين پديده هاي عصر حاضر بر شمرد و افزود: اين شبكه علاوه بر داشتن مزاياي فراوان داراي معايبي نيز هست كه در صورت استفاده بهينه و كارآمد  از ان   در رشد و توسعه كشورمان مي تواند نقش مهمي را ايفا نمايد.


در ادامه زابلي رئيس سازمان آموزش و پرورش از برگزار كنندگان مسابقه IT  تقدير و تشكر به عمل آورد و گفت: قطعاَ استفاده از تجهيزات فناوري اطلاعات در سايه خود باوري، دين باوري و توكل بر خدا كارائي و نتيجه بهتري را در بر دارد و مي تواند در جهت پيشرفت علمي نسل جوان و اهداف آينده جامعه تاثير گذار باشد.
مهندس نبوي زاده معاون عمراني استاندار نيز از منابع انساني به عنوان مهمترين ويژگي هاي استان يزد اشاره كرد و افزود: در جامعه كنوني فناوري اطلاعات و ارتباطات نقش به سزائي در رشد و شكوفائي صنعت، معدن، كشاورزي و ... دارد و بايد از شرايط به وجود آمده در زمينه IT  به نحو احسن استفاده كرد.
در پايان اين مراسم مهندس خرم فر دبير جشنواره IT   ضمن سپاس و قدرداني از دانش آموزان شركت كننده گزارشي از روند اجراي مسابقه بزرگ ارتباطات و فناوري اطلاعات را به حضار رساند.
لازم به ياد آوريست مسابقه IT در سه سطح تهيه لوح فشرده، وبلاگ نويسي و ايجاد وب سايت 283 نفر از دانش آموزان مقطع تحصيلي متوسطه در قالب 142 گروه برگزار و در نهايت 15 نفر در سطح تهيه لوح فشرده، 23 نفر در سطح وبلاگ نويسي، 16 نفر در سطح وب سايت حائز رتبه شدند و به رسم يادبود لوح تقدير و جوائز ارزنده اي به آنها اهدا گرديد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا