بیش از 81 درصد از شهروندان یزدی مشترک گاز قبوض سبز رنگ دریافت نمودند


به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان یزد بیش از 81 درصد مشترکین یزدی در بخش خانگی در منطقه C قبوض سبز رنگ دریافت نمودند.


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد با تایید این خبر افزود: قبوض گاز بر اساس میزان مصرف مشترکین به سه رنگ سبز، زرد و قرمز چاپ می گردد که مشترکینی که دارای مصرف کمتر از حد متعارف می باشند قبض سبز رنگ، با مصرف متعارف قبض زرد رنگ و دارای مصرف بیش از حد متعارف قبض قرمز رنگ دریافت می نمایند.


وی ضمن قدردانی از صرفه جویی شهروندان یزدی ادامه داد 5/81 درصد مشترکان در منطقه C، قبوض سبز رنگ، 2/17 درصد قبوض زرد رنگ و فقط 3/1 درصد قبض قرمز دریافت نمودند و مبلغ قبوض گاز حدود 85 درصد مشترکان در این منطقه،زیر 12500 تومان در ماه بوده است.


علیرضا پیله ور تصریح کرد: با بررسی و پیگیری های انجام شده، اقلیم آب و هوایی تمام شهرستان های این استان یک پله تغییر نمود به طوریکه اقلیم شهرستان های اردکان، صدوق، ابرکوه،بافق، طبس،میبد و یزد از اقلیم 4 به 3 و شهرستان های تفت، مهریز و خاتم از اقلیم 3 به 2 کاهش یافته که بر اساس این تغییر اقلیم، تعدیلات لازم در قبوض مشترکان اعمال گردیده است.


مدیر عامل شرکت گاز استان یزد ضمن تشکر از مشترکانی که به موقع قبوض گاز خود را پرداخت نموده اند از دیگر شهروندان یزدی خواست به منظور انجام پروژه های بزرگ گازرسانی در سطح استان و جلوگیری از انباشت مبالغ گاز بهاء خود، نسبت به پرداخت به موقع صورتحساب گاز اقدام نمایند.


وی درخصوص عدم پرداخت قبوض گاز از سوی برخی مشترکین یادآور گردید طبق مصوبه ابلاغی ستاد هدفمندی یارانه ها،گاز مشترکین خانگی که سه دوره متوالی صورتحساب خود را پرداخت نکنند قطع خواهد شد.


علیرضا پیله ور در پایان با اشاره به تاثیر تفکیک کنتور در مدیریت مصرف و کاهش هزینه های خانوار گفت: به منظور تفکیک کنتور و یا چند واحدی شدن ساختمان های مسکونی بایستی مشترکین پس از اصلاح سیستم لوله کشی و اخذ تاییدیه سازمان نظام مهندسی به شرکت گاز مراجعه نموده تا در

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا