درمانگاه تأمین اجتماعی ابرکوه راه اندازی می شود ابرکوه

رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: فرماندار ابرکوه در جلسه هماهنگی جهت ایجاد در مانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان، بر اعلام آمادگی شهرستان در عمل به تعهدات خود در جهت ایجاد سریعتر این درمانگاه تأکید نمود.

اسماعیل برزگرزاده، با بیان اینکه بیش از نیمی از جمعیت شهرستان تحت پوشش تأمین اجتماعی هستند یادآور شد که این تعداد با راه اندازی کارخانجات در حال ساخت نیز افزایش یافته و نیاز درمانی آنان به این درمانگاه مشهود تر می گردد.

وی با بیان این مسئله که راه اندازی درمانگاه تأمین اجتماعی حق مردم شهرستان و خواسته ای است که چندین سال مورد پیگیری بوده است، از فراهم شدن زمینه ایجاد این درمانگاه اظهار رضایت نمود و از اعلام آمادگی شهرستان در جهت عمل به تعهداتی که در این زمینه به عهده گرفته است نیز خبر داد.

برزگرزاده تأکید نمود: در راستای انجام اینکار، به تمام وظائفی که به عهده شهرستان گذاشته شده است عمل خواهیم نمود تا این آرزوی به حق مردم محروم ابرکوه ،هر چه زودتر تحقق یابد.

وی از مسئولان شهرستانی حاضر در جلسه نیز خواست که تمامی تلاش خود را در این زمینه بکار گیرند.

معاون درمان تأمین اجتماعی استان یزد نیز در این دیدار اظهار داشت: در صورت تأمين ساختمان و تجهيزات مورد نياز که به عهده شهرستان گذاشته شده است، در آينده‌ي نزديك شاهد راه اندازی درمانگاه تامين اجتماعي ابركوه خواهیم بود.

غلامحسین دهقان، ابراز امیدواری نمود که با عمل به تعهدات شهرستان، از جمله تأمین مکان مناسب، این درمانگاه تا هفته دولت به بهره برداری برسد و بتواند خدمات خود را به بیمه شدگان ارائه نماید.

مسئولان شهرستانی حاضر در این جلسه نیز، بر تلاش و همکاری خود، در تحقق آرزوی همیشگی بیمه شدگان شهرستان ابرکوه تأکید نمودند.

به گزارش مهر، 25000 هزار بیمه شده تأمین اجتماعی ابرکوه ، تاکنون از داشتن درمانگاه تأمین اجتماعی به عنوان حداقل امکان درمان، محروم بوده اند و بارها خواسته خود را با استفاده از رسانه های جمعی مطرح نموده اند.

چند روز قبل نیز نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، از حل این مشکل در آینده ای نزدیک خبر داده بود.


























  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا