مدير كل حراست و امور محرمانه شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور:

وظايف اصلي حراست ها امر به معروف و نهي از منكر است

یزدفردا:  مدير كل حراست و امور محرمانه شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور در مراسم توديع و معارفه مدير حراست و امور محرمانه آبفاي استان يزد طبق فرمايش رهبر معظم انقلاب يكي از وظايف اصلي حراست ها را امر به معروف و نهي از منكر عنوان كرد.

 يعقوب روحي گفت:اگر بتوانيم در حوزه حراست و در حوزه هاي مشاغل حساس فرضيه امر به معروف و نهي از منكر را پياده كنيم اكثر مشكلات حل و فصل خواهد شد.

 وي با اشاره به مقدس بودن مشاغل حراست بيان كرد:يكي از افتخاراتم اين است كه خادم و خدمتگزار در سنگر حراست انجام وظيفه مي كنم.

 روحي پيشگيري را، از وظايف اصلي حراست ها عنوان كرد و افزود: تاكيد بر اين است كه پيشگيري شود نبايد منتظر باشيم تا اتفاقي رخ دهد چرا كه هنر حراست اين است كه قبل از وقوع حادثه پيشگيري كند.

 وي اضافه كرد: حراست بايد امروزه آنقدر فني باشد تا بتواند مسائل شركت را آسيب شناسي كند.

 مدير كل حراست و امور محرمانه شركت آب و فاضلاب كشور اظهار داشت:بدليل آنكه شركتهاي آبفا  شركتهاي خدماتي و عمراني هستند ما سعي بر آن داريم تا كارشناسان فني را بر اين سمت ها برگزينيم .

 يعقوب روحي با اشاره به اينكه حراست متعلق به تمام مجموعه مي باشد گفت:حراست بايد مشاوري امين براي مديريت و كل مجموعه باشد.

 وي بيان داشت:حراست بعنوان يك مشعل روشن در تاريكي مي باشد و بايد آنقدر امين مجموعه باشد كه همه پشت سر او حركت كنند.

 همچنين در ابتداي مراسم علي اسلامي مدير عامل شركت آب و فاضلاب استان يزدضمن خوش آمدگويي به ميهمانان از زحمات آقاي كاظم دهقان اشكذري مدير حراست و امور محرمانه اسبق شركت تقدير و تشكر كرد و آقاي جلال علمدار را جايگزيني مناسب براي اين سمت عنوان كرد.

 علي اسلامي همچنين با اشاره به احاديث نهج البلاغه خصايصي از جمله ترس، بخل و طمع را بعنوان خصلت هايي عنوان كرد كه امام علي(ع) فرموده اند چنانچه كسي اين خصايص را دارا مي باشد بعنوان يك مشاور انتخاب نكنيد.

 گفتني است اين مراسم با حضور مدير كل حراست و امور محرمانه شركت مهندسي آب و فاضلاب كشور و جمعي از مسئولين استان يزد در محل همايش هاي شركت آب منطقه اي استان يزد برگزار شد.

 در پايان اين مراسم با اهداي لوح تقدير از زحمات كاظم دهقان اشكذري مدير اسبق حراست و امور محرمانه شركت آبفاي استان يزد تقدير و قدرداني بعمل آمد و جلال علمدار به اين سمت منصوب شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا