یزدفردا:دوست عزیز،گرانقدر و خوش ذوق فردائی که روزگاری با عشق به مخاطبان با پرچم گلابدان آمد و ما هم آمدنش را با این جملات کوتاه گرامی داشتیم :طنز ظریف تر آنست که هر نویسنده ای خود را طنز پرداز بداند و زمخت تر از آنست که مخاطبانش بتوانند خود را به نشنیدن بزنند ویزدفردا با مطالب ن-آقا گل که اگر خدا می خواست و اوقاتش تلخ می شد گهگاهی به طنز اجتماعی نزدیک شده و  مدتی است که براثر رفتار خوب اطرافیان ن-آقا گل مطلب طنزی نداشتیم و خوشحال شدیم که یکی دیگر از فردائیان به نام گلابدان طبع طنزش گل نموده و قول داده که ما را بی طنز نگذارد و مدت زیادی هم همراه شما فردائیان بود و مدتی نیز با سکوتی طولانی  او را ندییم و گلابدان بدون گلاب بود تا اینکه امروز او بعد از مدتها آمد .

يك سلام ناب گلابداني خدمت همه خوانندگان عزيز يزد فردا

گلابدان :ظنز نویس یزدفردا :اگر شما از خوانندگان ديروزها و پارسال‌هاي يزد فردا باشيد، شايد اسم گلابدان را يك گوشه از ذهنتان پيدا كنيد. بله. ما روزگاري در همين سايت چيزهايي مي‌نوشتيم كه مثلا طنز بود. مدتي بوديم و بوديم و بعد ناگهان غيبمان زد.

هيچكس هم احوالمان را نپرسيد كه اين بنده خدا چه بلايي سرش آمده. در چاله چوله‌اي افتاده؟ زبانم لال، دور از جان شما دردي، مرض لاعلاجي گرفته؟ گرفتار عذاب و عقابي شده؟ تا اين كه ديديم اين طور نمي‌شود. آدم اگر خودش گوشه انزوا گرفت نمي تواند از ديگران توقع داشته باشد كه بيايند به زور از انزوا بيرونش بكشند.

اين بود كه دوباره تصميم گرفتيم بياييم در جمع دوستان.

فقط دعا مي كنيم دوستانمان، ما را بپذيرند.

حالا قرار است گاهگاهي كه اميدواريم خيلي فاصله‌اش طولاني نشود يك چيزهايي بنويسيم كه مثلا طنز باشد.

اگر ديديم خوانندگان خوششان آمده بيشتر مي نويسيم.

اگر ديديم خوانندگان خوششان نيامده يك مرتبه ديدي دوباره گوشه انزوا گرفتيم ها.

شرطش اين است كه نظرتان را درباره اين مثلا طنزها بنويسيد و حتي نظر بدهيد كه راجع به چه مطلب و مشكلي طنز بنويسيم. ما مي‌خواهيم حرف دل شما را بزنيم. يادتان نرود ها. منتظر مطالب گلابداني ما باشيد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا