برگزاري همايش تجليل از مديران مدارس ابتدايي ناحيه دو با حضور مديركل


یزدفردا:گروه خبر عليرضا نقلي:به پاس تلاش و كوشش مديران مدارس ابتدايي ناحيه دو در سال تحصيلي 90-89 همايشي با حضور مدير كل آموزش و پرورش استان ، معاون آموزش ابتدايي اداره كل ، امين الرعايا مدير آموزش و پرورش ناحيه دو و مديران مدارس ابتدايي ناحيه در محل اين اداره برگزار گرديد .


رحيمي نژاد مدير كل آموزش و پرورش استان ضمن عرض تسليت ارتحال حضرت امام (ره) قيام 15 خرداد را آغاز رشد انقلاب اسلامي دانست و گفت : خونهايي كه در 15 خرداد به زمين ريخت موجب رشد درخت تنومند انقلاب شد.


مدير كل در ادامه در رابطه با شهيد و شهادت سخن گفت و بيان نمود كه شهيد صرفا شمع گونه نيست چونكه شمع هر چه روشني مي دهد ولي خودش نيز فناپذير است ولي شهيد چون هرچه از زمان شهادت مي گذرد آثار او بيشتر نمايان مي شود .


رحيمي نژاد در ادامه با اشاره به شخصيت امام (ره) سالروز ارتحال ايشان را تسليت گفت و از خداوند خواست كه همه ما را در بهره گيري از ابعاد شخصيتي ايشان موفق بدارد.


مدير كل آموزش و پرورش استان يزد آموزش ابتدايي را آموزش اساسي دانست . وي گفت خوشبختانه اصلاح نگرش در اين مقطع آغاز شده است.


سخنران بعدي مراسم خانم حسين پور معاون آموزش ابتدايي اداره كل بود.


وي به نقل از معاون آموزش ابتدايي وزير يكي از علل 17 سال صدرنشيني كنكور را خوب كار كردن در آموزش ابتدايي دانست .


حسين پور از كاهش طرحهاي كشوري و استاني در سال تحصيلي آينده خبر داد و اصلاح ساختار قامتي دانش آموزان را از برنامه هاي سال آينده


نام برد و از مديران خواست تا با هماهنگي با مراكز مربوطه ميز و صندلي بچه ها را كنترل نمايند و همچنين برنامه ورزشي نيز در همين رابطه كنترل شود .


امين الرعايا رئيس آموزش و پرورش ناحيه دو با اشاره به خصوصيات اخلاقي حضرت امام (ره) سالروز ارتحال ايشان را تسليت گفت و در ادامه از مديران مدارس خواست توجه خاص به مسائل تربيتي و آموزشي دانش آموزان داشته باشند و در تكريم معلمان و اوليا دانش آموزان توجه خاص داشته باشند .


وي زيربناي آموزش و پرورش را آموزش ابتدايي دانست و از مديران خواست بگونه اي برنامه ريزي نمايند كه دانش آموزان انديشيدن را ياد بگيرند نه انديشه ها را .


همچنين در اين همايش رحيميان نماينده مديران ابتدايي پيشنهاداتي در رابطه با بهبود وضعيت آموزش ابتدايي ارائه نمود.


در پايان اين مراسم به كليه مديران ابتدايي هدايايي اهدا گرديد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا