امام جمعه ابرکوه:

انتخاب بصیرانه مجلس خبرگان انتخابی احسن بود

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا:امام جمعه ابرکوه درخطبه های این هفته نماز جمعه ابرکوه با گرامیداشت بیست و دومین سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام(رض) افزود : تجلیل از حضرت امام (ره) تجلیل از بزرگ مردی است که به تعبیر مرحوم آیت الله علّامه امینی ذخیره خدا برای شیعه و جهان اسلام بود و تلاش دویست ساله استعمار و استبداد را برای محو دین و تحریف و حذف آئین انسان ساز اسلام ، ازجوامع اسلامی خنثی کرد.

به گفته وی، امام، اسلام اصیل علوی ، اسلام آزادی بخش و رهائی بخش ، اسلام ظلم گریز و ستم ستیز ، اسلام حق طلب وعدالت گستر و اسلام ناب محمدی (ص) را که محصول تعالیم قرآن مجید است، به منصب حاکمیت نشاند و موجبات اعتلای کلمه الله ومحو کلمه باطل را فراهم ساخت.

حسینی افزود: امام روح شجاعت ، شهادت طلبی ، عزت جوئی و اتّکال به خداوند و اتّکا به ایمان را در کالبد بی رمق جامه معاصر دمید وبه مسلمانان احساس خودباوری داد، به گونه ای که امواج خروشان مردمی در جریان بیداری اسلامی منطقه ، امروز از دستاوردهای قیام امام خمینی به شمار می آید.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه ابرکوه در ادامه، انتخاب بصیرانه مجلس خبرگان در رهبری را انتخاب احسن بیان کرد و اظهار داشت : در شرایطی که دشمنان گرگ صفت و بدخواهان بد اندیش ملّت ، برای رسیدن این فرصت خود لحظه شماری می کردند تا شاید به مقاصد پلیدشان دست یابند، مجلس خبرگان در تصمیمی معجزه آسا بر همه ترفندهایشان خط بُطلان کشید و منصب مقام معظم رهبری ولایت امر را، به فقیهی فرزانه و بصیرت بخش حضرت آیت الله خامنه ای سپرد.

امام جمعه ابرکوه در خطبه اول و در ادامه بحث مهدویت، ویژگی دیگر منتظران ظهور را ، صبر بر شدائد و آلام و مصائب و رنجهای دوران غیبت بیان کرد و افزود : دوران غیبت ، دوران سختی است . زیرا مردم مستقیماً دسترسی به امام خود و حجت خدا ندارند ، لذا هم از غم هجر و فراق مولایشان نالانند و هم باید زخم زبان بشنوند و هم با دسیسه ها و اکاذیب و شیطنت شیاطینی جنّی و اُنسی مبارزه کنند.

حجت الاسلام حسینی افزود : دوره آخرالزمان همین دوران ما است که روایت درباره آن می فرماید : حفظ دین در آن زمان مانند نگه داشتن آتش کف دست است ، چون دامهای سقوط و بی دینی مثل تار عنکبوت بر سر راه زندگی مردم گسترده شده ، و ماهواره ها و شبکه های مستهجن و عکسهای مبتذل و سی دی ها وتصاویر گناه ، رواج بازار ریا و رشوه و حرام خواری و زیرمیزی ، عادی نمایان می شود.

به گفته حسینی،در چنین فضائی پر هیاهو و وحشت زا ، فساد ، منکر ، آدم کشی و بی ایمانی و بی عفّتی ، دامنگیر اغلب مردم شده و چون شعله آتش، دودمان زندگی و خانواده ها را می سوزاند و خاکستر می کند.اما مردان خدا در میدان ستیز کفر و ایمان ، نمی بازند ، بلکه ایمان خود را حفظ کرده و با پایداری و مقاومت در راه نشر حق و ابطال باطل ، زمینه اعتلای دین خدا را فراهم می کنند.

حسینی همچنین مناسبت های ماه رجب را نیز گرامی داشت.




  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا