حجت الاسلام گل زاده درمراسم سالگرد ارتحال امام (ره) در شهرطبس:شهيد محراب (آيت الله صدوقي) قوت قلب امام خميني(ره) بود

استان يزد و آيت الله صدوقي سنگ تمام گذاشتند و با زيباترين وجه ممكن قلب نازنين آقا را خشنود كردند

طبس- سرپرستي يزدفردا: مراسم بیست و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ، صبح امروز در هيأت ابوالفضلي طبس برگزار شد.

در اين مراسم با شكوه كه مسئولان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند ، "حجت الاسلام صادق گل زاده" مديركل مشاركتهاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم به بيان فضائل و مناقب حضرت امام و مرور وقايع انقلاب پرداخت.


حجت الاسلام گل زاده گفت:امام براي اين مردم فقط يك رهبر نبود، او عزت بود، اقتدار بود، پشتوانه بود، امام يك معجزه بود كه در عصر خفقان و تاريكي و ظلم ظهور كرده بود.


وي گفت: از آنجا كه با بيشتر نقاط دنيا در ارتباطم، به وضوح ديده وشنیده ام كه دنيا امام و انقلاب ما را بعنوان الگوي تاريخي پيروزمند و مقتدر مي شناسد و اامروز مي بينيم كه دنيا به انقلاب اسلامي امام خميني(ره) تكيه كرده و از آن الگو برداري مي كند.
خطيب مراسم با اشاره به انتخاب بجا و به موقع حضرت آيت الله خامنه اي (مدظله) به جانشيني حضرت امام راحل در خرداد 1368 آن حركت را فقط معجزه اي الهي دانست و گفت: تمام توطئه ها و خرافه گويي هاي دشمنان در اين انتخاب شايسته خنثي شد و دشمنان ديو صفت انقلاب اسلامي آرزوهاي خود را براي هميشه به گور بردند.

اين استاد حوزه و دانشگاه افزود: من به هيچ حزب و جناحي وابسته نيستم و فقط خودم را پيرو اوامر ولي فقيه مي دانم و احزاب را نيز فرزند انقلاب محسوب مي كنم، اما بايد به كساني كه در سالهاي اخير لغزش كرده اند بگويم: كه به دامان ملت و انقلاب باز گرديد و با پيروي از امر ولايت فقيه و رهبري توانمند ايران اسلامي در خط اسلام قرار گيريد.

مديركل مشاركتهاي دفتر تبليغات اسلامي حوزه علميه قم خاطرنشان ساخت: ياران بزرگي امام عزيز ما را همراهي مي كردند، كه هم دانش آموخته مكتب امام بودند و هم قوت قلب رهبري، كه از آن جمله ميتوان به "آيت الله واعظ طبسي" توليت عظمي آستان قدس رضوي و نيز وجود شريف "شهيد آيت الله صدوقي" نماينده فقيد ولي فقيه در استان يزد اشاره كرد.
ايشان افزود: من ديده و شنيده بودم كه حضرت آقاي صدوقي(ره) بارها با لهجه شيرين خود لبخند را بر لبان مبارك امام مي نشاندند و قوت قلب رهبر كبير انقلاب بودند. درآن واقعه اي كه امام براي جبهه ها به نمايندگان خود در استانها پيغام دادند كه كمكهاي مالي جمع آوري شود و صحبت از ميلياردها تومان پول در ميان بود، استان يزد و آيت الله صدوقي سنگ تمام گذاشتند و با زيباترين وجه ممكن قلب نازنين آقا را خشنود كردند.

سرویس عکس یزدفردا :

سید ابوالفضل حقانی خبرنگار و عکاس یزدفردا










 


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا