مشاور جوان فرماندار میبد خواستار بالابردن سطح علمی و توانایی مشاوران جوان شد

یزدفردا:در اولین جلسه گروه مشاوران جوان فرمانداری میبد در سال جدید مشاور جوان فرماندارای میبد خواستار بالا بردن سطح علمی ، توانایی و تجربه مدیریتی مشاوران جوان شد.

امید عندلیب فیروزآبادی با اشاره به اینکه جوانان نیروی محرکه و موتورپیشرفت هر جامعه پویایی هستند گفت:مشاوران جوان که منتخبی از جوانان هر شهر هستند باید بنیه علمی و توانایی های خود را در موضوعات مختلف تقویت کنند تا با توجه به یکی از رسالتهای مشاوران جوان بتوانند در آینده جایگزین مناسبی برای مدیران توانمند خود باشند.

وی به نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت:خوشبختانه با تلاش و درایت مشاور جوان استاندار شورای جوان جهاد اقتصادی در استان شکل گرفته تا زوایای جهاد اقتصادی تبیین شده و قدمهای موثری در این زمینه برداشته شود و امید داریم با الگوبرداری از این طرح شورای جهاد اقتصادی را در میبد نیزتشکیل دهیم.

مشاور جوان فرماندارمیبد افزود:خوشبختانه در جهت بالا بردن سطح آگاه های مشاوران جوان قدمهایی برداشته شده است که امید است مشاوران جوان با حضور پررنگ در کلاسهای برگزار شده انگیزه را برای تشکیل کلاسهای بعدی را فراهم آورند.

امید عندلیب فیروزآبادی در ادامه از برگزاری جلسه کمیته ساماندهی در برخی شهرستانها خبر داد و گفت:در شهرستان میبد نیز در چند مرحله نظرات و مصوبات پیشنهادی را دریافت شده که در حال جمع بندی هستیم و امیدواریم این پیشنهادات ابتدا در کمیته ساماندهی امور جوانان شهرستان تائید و سپس در کمیته ساماندهی استان نیز تصویب شود.

در پایان این جلسه مشاوران جوان به ارائه پیشنهادات و نظرات خود در خصوص فعالیتهای مشاوران جوان پرداختند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا