حضور در مراسم 14 و 15 خرداد اعلام وفاداري و ميثاق مجدد با ولايت است

یزدفردا:پانزده خرداد در تاریخ ملت سرفراز ایران یک نقطه عطف فراموش نشدنی است و برای نهضت اسلام این ملت نیمه خرداد نقطه تحول بزرگی بوده است.


حادثه پانزدهم خرداد بذری بود که به دست باغبان پیر انقلاب در سرزمین مستعد جان های مردم افشانده شد، و در طول پانزده سال بهترین عزیزان وطن با خون خود آن را آبیاری کردند تا سرانجام در بهمن 57 همچون نهالی نورس به شکوفه نشست. اکنون ماییم که وارث آن نهالیم و وظیفه سنگین محافظت و پیراستن و آراستن این شجره طیبه را به عهده داریم.


سيفي فرماندار يزد در اين پيام آورده است:



با توجه به جوششها و حركت هاي مردمي ايجاد شده در منطقه عليه استكبار جهاني و همچنين جريان فتنه اخير حضور گسترده مردم در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) و پانزده خرداد در تبعيت از آرمانهاي امام راحل و مقام عظماي ولايت بيشتر نموده است لذا در بيست و دومين سالگرد ارتحال امام (ره)مردم ولايت مدار ايران اسلامي بويژه استان يزد همچون گذشته با حضور در برنامه ها و مراسم اعلام شده كه در واقع اعلام وفاداري و ميثاق مجدد با ولايت است به دلگرمي مردم منطقه و نااميدي دشمنان انقلاب و نظام خواهند افزود.


فرماندار در پايان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام بزرگوار و شهیدان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس ، ازعموم مردم استان يزد دعوت كرد تا در مراسمي كه در روز شنبه چهاردهم خرداد از ساعت 8 ال 10در مسجد روضه محمديه بر گزار مي شود شركت نمايند


لازم بذكر است از شهرستان يزد 1600نفر به حرم حضرت امام(ره) اعزام مي گردند و به مناسبت بيست و دومين سالگرد ارتحال امام در 22 مسجد مراسم برگزار مي گردد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا