مدير عامل شركت سبزه كوه آراد: پروژه تله كابين همتاي مشابه اي در جنوب شرق كشور ندارد

 

یزدفردا:مدير عامل شركت سبزه كوه آراد عنوان كرد شركت تمام توان خود را در راستاي ورود ماشين آلات به يزد به كار گرفته است.


محمد جواد صديقي با بيان اينكه ارزش فعلي سهام شركت 92000 تومان بوده و به محض نصب ماشين آلات تله كابين با توجه به ارزش افزوده نزديك به (يك و نيم) برابر مي رسد.


وي همچنين با قدرداني از مردم جهت سرمايه گذاري در اين پروژه گردشگري كه امروزه بنا به سياست دولت محترم كه صنعت گردشگري جايگزين صنعت نفت شود عنوان كرد ، سرمايه گذاران توده اي از مردم در قشر هاي مختلف بوده ، لازم به ذكر است نزديك به 50% از افراد بومي منطقه نيز سهام شركت را به خود اختصاص داده اند.


مدير عامل شركت سبزه كوه آراد اضافه نمود ارزش سهام شركت بنا به پيشرفت پروژه تغيير يافته يعني سهام 25000 تومان در حال حاضر به 92000 تومان ارتقاء يافته است.

محمد جواد صديقي با بيان اينكه پروژه تله كابين همتاي مشابه اي در جنوب شرق كشور ندارد اشاره كرد هرگونه سرمايه گذاري و ايجاد فضاهاي تفريحي و گردشگري در سطح منطقه و استان كه با فرهنگ اسلامي هماهنگ باشد مكمل پروژه تله كابين بوده كه مي توان به طور زنجير به هم پيوسته پل هايي را ايجاد تا اولا گردشگر بتواند خود را به پروژه مذكور برساند . ثانيا استان يزد را از كمبود فضاهاي گردشگري و تفريحي نجات داده و ميزان افسردگي و.... را كاهش دهد.


گفتني است كه پروژه تله كابين يزد از سال 1386 طرح مطالعاتي خود را آغاز و در حال حاضر نزديك به 55% پيشرفت داشته كه تا به حال 45000000 ريال هزينه شده است

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا