طبس- حقانی- سرپرستی یزدفردا: به منظور تجليل از همسران كاركنان فرمانداري ، همايش گراميداشت مقام زن در فرمانداري طبس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان طبس ، روز پنجشنبه پنجم خرداد ماه به مناسبت ايام ميلاد بزرگ بانوي اسلام - حضرت زهرا (س) - و روز و هفته بزرگداشت مقام زن، اين همايش با حضور خانواده كاركنان فرمانداري و بخشداري مركزي طبس در محل سالن همايش شهيد رجايي فرمانداري برگزار شد.

فرماندار طبس با تبريك و گراميداشت اين مناسبت ، فاطمه زهرا(س) را الگوي حقيقي زنان و افتخار عالميان برشمرد.

"عزيز بهزادي" اظهار داشت : عاشقان ولايت ، آمران به فرامين الهي و پير و جوان به محضر مبارك دخت نبي مكرم اسلام (ص) توسل مي جويند و براي گره گشايي به آن حضرت توجه دارند.

وي با بيان مطالبي در خصوص حقوق زنان و رسالت زن در خانواده ، گفت: مسئوليت يك همسر در اداره كانون خانواده بسيار سخت و حساس است و ايثار و گذشت ، صبر ، شجاعت و محبت و تحمل زنان قابل ستايش مي باشد و مردان نيز مي بايست در راستاي رعايت حقوق همسران خود و خدمت به خانواده سعي و تلاش داشته باشند.

معاون فرماندار نيز در اين همايش بيان داشت : خداوند در حديث قدسي در شأن پيامبر اسلام (ص) مي فرمايد "لولاك لما خلقت الافلاك" و سپس خطاب به پيامبر(ص) دليل آفرينش ايشان و حضرت علي (ع) را وجود فاطمه (س) مي داند.

"يوسف وهابي كاركنده" با اشاره به سخني از امام (ره) كه فرمودند از دامن زن، مرد به معراج مي رود ،تصريح كرد: يك زن خوب با فراهم كردن بستر مناسب در خانواده زمينه را براي رشد و تعالي مرد در جامعه ايجاد مي كند.

وي آرامش درون خانواده را عاملي مهم براي ارائه خدمت هر چه بيشتر و بهتر مردان در جامعه و محل كار دانست.

در پايان اين همايش از همسران كاركنان فرمانداري تجليل شد و به بانوان و دختراني كه نام فاطمه و زهرا داشتند ، هديه اي اهدا شد.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا