دبیرکل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه یزدازپایان کار

چهارمین جشنواره دانشجویی حرکت با معرفی برگزیدگان  خبرداد+گزارش تصویری

یزدفردا:دبیر کل انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه یزد اظهار داشت: چهارمین جشنواره حرکت دانشگاه یزد با حضور فعالانه ی انجمن های علمی دانشجویی فعال این دانشگاه، در سه محور آموزش، نمایشگاه و تجلیل از انجمن های علمی دانشجویی برگزیده در دانشگاه یزد برگزار گردید.

وی ادامه داد: در نمایشگاه این جشنواره، که با حضور مسئولین دانشگاه در محل سالن فجر و در قالب سی غرفه برگزار گردید، اختراعات، ابتکارات، آثار و دستاوردهای یکساله انجمن ها به نمایش درآمده که با استقبال پرشور دانشجویان و دانش آموزان سراسر استان مواجه گردید.

بهرام عابدی خاطر نشان کرد: در پایان جشنواره نیز از هفت انجمن برگزیده در هفت زمینۀ فعالیت های پژوهشی، آموزشی، ترویجی، نشریه، نمایشگاه، انجمن برگزیده و دبیر برگزیده تقدیر بعمل آمده و جناب آقای مهندس مهدی شفیع زاده و انجمن مدیران صنایع و معادن استان یزد، بترتیب به عنوان مسئول و شرکت خصوصی حامی انجمن های علمی دانشجویی انتخاب گردیدند.

دبیر این جشنواره دانشجویی افزود: جناب آقای فلاح زاده، استاندار محترم نیز با اهدای لوح، از برگزیدگان این جشنواره تقدیر نمودند.

وی در پایان نیز عنوان نمود: جشنواره ملی حرکت نیز هر ساله به میزبانی یکی از دانشگاههای کشور برگزار می گردد، که انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه یزد نیز با کسب چندین عنوان برتر و برگزیده در سال های اخیر از جمله انجمن های فعال در سطح کشور محسوب می گردند.



سرویس عکس یزدفردا :
























  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا