اولیا در بازدید از اتاق بازرگانی یزد:

نقش اتاق بازرگانی یزد در اجرای اصل ۴۴ در این استان تعیین‌کننده است

رئیس مجمع نمایندگان استان یزد، بر تعامل نمایندگان استان یزد در مجلس با هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان یزد تأکید و تصریح کرد: تقویت این تعامل به‌طور قطع در توسعه اقتصادی و صنعتی استان یزد مؤثر خواهد بود.

"علی‌اکبر اولیا" در گفت‌وگو با خبرنگار خانه ملت در باره بازدیدش از اتاق بازرگانی استان یزد، نقش اتاق بازرگانی به عنوان سخنگوی بازرگانان و تولیدکنندگان بخش خصوصی، بسیار پراهمیت ارزیابی کرد و حضور تشکل‌های صنعتی و معدنی در این اتاق را در این دوره موجب قوت بیشتر اتاق خواند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در بازدید از اتاق بازرگانی و صنایع معادن استان یزد با محمدرضا قمی رئیس جدید اتاق دیدار و گفت‌وگو کرد؛ در این نشست اسکندری رئیس سازمان بازرگانی استان هم حضور داشت

این نماینده مردم در مجلس بر تعامل نمایندگان استان یزد در مجلس با هیئت مدیره اتاق بازرگانی استان یزد تأکید و تصریح کرد: تقویت این تعامل به‌طور قطع در توسعه اقتصادی و صنعتی استان یزد مؤثر خواهد بود.

در این جلسه اسکندری ریاست سازمان بازرگانی استان از تدابیر انجام شده در استان در باره پیشگیری امر قاچاق گزارشی ارائه کرد و از افزایش صادرات کالاهای غیر نفتی استان نسبت به میانگین صادرات کشور خبرداد.

محمدرضا قمی رئیس اتاق بازرگانی استان نیز با استقبال از تعامل و همکاری با مجمع نمایندگان استان، گفت‌وگوی اتاق بازرگانی با مسئولان را در راستای اهداف برنامه پنجم توسعه مهم و ارزشمند توصیف کرد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا