اسماعیل برزگر به عنوان فرماندار ابرکوه معارفه ومحمد مهدی عادل تودیع شد +گزارش تصویری

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: معاون سیاسی امنیتی استانداری یزد در مراسم تودیع و معارفه فرماندار جدید ابرکوه، اظهار امیدواری نمود که با تلاش همه مسئولان شهرستان، بتوان هر چه زودتر گرد محرومیت را از چهره این شهرستان زدود.

محمد علی دشتی اظهار داشت:همدلی ، همراهی و تلاش مضاعف، می بایست در ذهن مرد م ومسئولین، به عنوان یک اصل برجسته نمایان شود.

وی خاطر نشان ساخت: در دهه عدالت ، توسعه و پیشرفت و در سال جهاد اقتصادی، تمام موارد می بایست در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاش های ارزنده فرماندار سابق ابرکوه، محمد مهدی عادل را فردی قابل احترام ذکر نمود.

امام جمعه ابرکوه نیز در این مراسم، با تشکر از همدلی های فرماندار سابق ابرکوه ،این رفت وآمدها را امری طبیعی ذکر نمود.

حجت الاسلام سید ابراهیم حسینی افزود: در حد توان سعی کرده ام که به حمایت از ارگان های اجرائی شهرستان بپردازم و انتقاداتی که گاهآ از طرف اینجانب به برخی از مسئولان استانی وارد می شود ،تنها در جهت توجه دادن آن ها به مسائل و مشکلات این شهرستان محروم است.

حسینی افزود: از استاندار یزد نیز می خواهم که فارغ از تنگ نظری ها و نا مهربانی ها به این شهرستان محروم نه به عنوان زادگاه خودشان، بلکه به دید یکی از مناطق محروم استان بنگرند .

وی همچنین از ادارات و ارگان ها خواست که در سال جهاد اقتصادی، تلاش خود را در جهت آبادانی شهرستان دوچندان نمایند.

فرماندار سابق ابرکوه نیز در اظهاراتی با بیان برخی از تلاش های خود، از تمامی همکاران خود در مجموعه اداری به جهت همراهی در اجرای برنامه ها تقدیر نمود.

فرماندار جدید ابرکوه نیز در اظهارات کوتاهی برنامه های خود را بر شمرد.

اسماعیل برزگر اظهار داشت: با اولویت بندی پروژه های مختلف شهرستان و با تلاش تمامی مجموعه شهرستان ،در راستای اهداف توسعه ای شهرستان قدم برخواهیم داشت.

در پایان مراسم نیز ضمن تقدیر از محمد مهدی عادل، اسماعیل برزگر زاده به عنوان فرماندار جدید شهرستان معرفی شد.

اسماعیل برزگر زاده فرماندار جدید ابرکوه، از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس است که قبل از منصوب شدن به سمت فرمانداری ابرکوه، به عنوان هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کردستان به خدمت مشغول بوده است.

محمد مهدی عادل نیز از این به بعد خدمت خود را در اداره کل آموزش و پژوهش استانداری یزد ادامه خواهد داد.

و اما این مراسم حاشیه هم داشت.

مدت ها بود که شاهد یک مراسم تودیع و معارفه شایسته ای در ابرکوه نبودیم ، تا اینکه امروز با وجودی که برگزاری تودیع و معارفه  فرماندار ابرکوه ،از ساعتی بعد از ظهر و تا نزدیک عصر ادامه یافت، شادی دلچسبی را به جهت تجلیل شایسته از یک مدیر شاهد بودیم.

حضور پر رنگ مسئولان ادارات در ساعات پایانی کار اداری و حضور تا آخرین وقت جلسه که حدود 4 بعد از ظهر بود، نشان از یک قدر شناسی داشت که تمام مدیران ما به آن نیاز دارند.

این اتفاق خجسته را در سال جدید به فال نیک می گیریم.

نکته اوج این مراسم ،یک کار ارزشی در نیمه های برنامه بود که عادل فرماندار سابق ابرکوه نیز از وجود آن اطلاعی نداشت.

محمد مهدی عادل با دیدن کلیپی که به جهت تقدیر از وی ساخته شده بود و با چشمانی اشکبار، از این کار اظهار بی اطلاعی کرد و خود را لایق این همه محبت ندانست.

بابت این کار جالب به آقا مسلم غلامزاده از جوانان روابط عمومی فرمانداری ابرکوه دست مریزاد می گوئیم و عکس وی را بر سینه صفحه می چسبانیم و به تلاش دیگر عزیزان فرمانداری نیز در اجرای یک برنامه کم نقص دست مریزاد می گوئیم.

عکس رحیم میر عظیم










یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا