طبس، بيست وپنجمين شهر الكترونيكي كشور، جلسه هماهنگي دفاتر آي سي تي روستايي را برگزارشد

طبس- حقاني- سرپرستي يزدفردا:درآستانه روز ارتباطات و با هدف ارائه خدمات الكترونيكي بهتر به روستائيان، مسائل مربوط به دفاتر ICTروستايي، در بيست وپنجمين شهرالكترونيكي كشور بررسي شد

 صبح امروز جلسه هماهنگي دفاتر آي سي تي روستايي، در محل سالن همايش شهيد رجايي فرمانداري طبس برگزار شد و در خصوص مسائل مربوط به دفاتر ICT روستايي و پيشخوان دولت بحث و تبادل نظر گرديد.


"احمدطالبيان مقدم" بخشدار مركزي طبس، نقش دفاتر آي سي تي روستايي را در اجراي قانون هدفمندسازي يارانه ها مهم و موثر ارزيابي كرد و افزود: براي رسيدن به اهداف دولت الكترونيك بايد تلاش بيشتري كرد تا به نتايج بهتري براي خدمت به مردم عزيز برسيم.

"سجادي" رييس اداره مخابرات شهرستان طبس نيز با گراميداشت روز ارتباطات ، گزارشي از روند كاري دفاتر ICTروستايي ارائه كرد و به تشريح دستورات و سياستهاي ابلاغي وزارت فناوري اطلاعات پرداخت.

"بلوچ" رييس اداره پست طبس، از همراهي بخشداران در راه اندازي دفاتر آي سي تي روستايي و تلاش هاي اداره مخابرات در اين راستا تقدير كرد.

وي از مسئولان دفاتر آي سي تي خواست تا آمارهاي درخواستي توسط مديران ذيربط را به موقع ارائه دهند تا نواقص و كاستي ها سريعتر و بهتر بررسي و مرتفع شود.

"مهندس عادل" معاون مديركل پست استان يزد نيز كه در اين جلسه حضور داشت با ابراز خرسندي از عملكرد فرمانداري طبس در راستاي امور مربوط به ICTروستايي اظهار داشت : براي رسيدن به اهداف جهاني ارتباطات بايد دست به دست هم دهيم و با تلاش مضاعف در سال جهاد اقتصادي حركت كنيم.

وي وجود دفاتر ICTروستايي، با خدمات متنوع اداري ، مالي و خدماتي را يكي از راههاي موثر جلوگيري از مهاجرت روستائيان دانست و تأكيد كرد : براي فرهنگ سازي خريد اينترنتي و فعاليتهاي بانكي و اداري در دفاتر پيشخوان دولت الكترونيك تلاش بيشتري بايد انجام گيرد.


درپايان جلسه مسئولان دفاتر آي سي تي روستايي به بازگويي مشكلات حوزه كاري خود پرداختند و با حضور"مهندس ميرمحمدي"مسئول دفاترآي سي تي روستايي اداره كل پست استان يزد، موارد مطروحه برررسي شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا