فینال مسابقات قوی ترین مردان در دانشگاه آزاد اسلامی یزد برگزار شد

یزد"محسن اقبالی از دانشگاه آزاد یزد:فینال مسابقات قویترین مردان دانشگاه آزاد اسلامی یزد شنبه 24 اردیبهشت ماه در خوابگاه یزدیان برگزار شد.

دکتر المدرسی معاون دانشجویی دانشگاه در این رابطه به خبرنگار ما گفت : در این مسابقات در مجموع 13 دانشجو شرکت نمودند که 5 نفر توانستند به مرحله فینال این مسابقات راه یابند. 

 وی ادامه داد : آیتم نهایی این مسابقات شامل حمل ماشین پراید در مسافت مشخص شده، حمل چمدان 80 کیلویی، غلتادن لاستیک لدر، بالای دست بردن کنده صد کیلویی، گرداندن چرخ دوار به وزن 600 کیلوگرم، که آقایان ابوالفضل خواست، محمد دهقان زاده و ایمان غربا توانستند به ترتیب مقامل اول تا سوم این مسابقات را از آن خود کنند.

 نامبرده گفت : مراسم اختتامیه با حضور اینجانب، مهندس دهقانی مدیر امور دانشجویی، حجت الاسلام خواجه پور رئیس دفتر فرهنگ اسلامی، دکتر کلامی به عنوان پزشک، و جمعی از مسئولین دانشگاه، و حضور پر شور و نشاط دانشجویان خوابگاه در محل خوابگاه یزدیان برگزار شد.

 نامبرده ادامه داد : به نفرات اول تا سوم کارت هدیه به ارزش 250 ، 150 و 100 هزار تومان تعلق گرفت و در پایان از تمامی دست اندرکاران این برنامه، برگزیدگان اخلاق، عوامل اجرایی و تمامی دانشجویان خوابگاهی که با همّت و تلاش فراوان در برگزاری این مسابقات از هیچ گونه کمک و تلاشی دریغ نکرده بودند تقدیر و تشکر به عمل آمد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا