مدیر کل ثبت احوال استان یزد در دیدار با آموزش و پرورش استان:

نهاد مقدس تعلیم و تربیت نهادی پویا و مردمی  و رویکرد آن متأثر از افکار نافذ شهید مطهری است

یزدفردا "صبح امروز مدیرکل ومسئولان ستادی ثبت احوال استان با رحیمی نژاد مدیر کل آموزش و پرورش استان دیدار و هفته معلم را تبریک گفتند .

در این دیدار صمیمی که به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم برگزار شد ، سید محمد طباطبائی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری و قدردانی از زحمات و تلاشهای معلمین استان اظهار داشت : نهاد مقدس تعلیم و تربیت نهادی پویا و مردمی بوده و رویکرد آن متأثر از افکار نافذ شهید مطهری است.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری که آموزش و پرورش را سنگ بنای آینده کشور دانستند ،افزود : خوشبختانه راهبرد آموزش و پرورش در راستای تحقق منویات معظم له مبنی بر ايجاد تحول بنیادی هدفگذاری شده است که قطعا با استفاده از نيروهاي كارآمد و تحول آفرین محقق خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان نیزبا اشاره به رویکرد موثردولت درارتقاء امر آموزش و بهبود وضعیت معیشتی فرهنگیان اظهار داشت : معلم ركن اصلي نظام تعليم و تربيت است و بايستي شرايطي را فراهم كرد تا قدرشناسي از جايگاه معلم به يك فرهنگ خاص تبديل و در جامعه نهادينه گردد .

رحیمی نژاد اقدامات دولت عدالت محور و برنامه هاي وزير آموزش و پرورش را در توجه به جايگاه و منزلت معلمان مثبت ارزیابی کرد و گفت : محور اساسي برنامه هاي ایشان توجه به جايگاه و ارتقاء منزلت معلم است و در اين مسير تحولات اثرگذاري در وزارت آموزش و پرورش بوجود آمده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا