مسجد دارالشفاء در سطح بخش زارچ و استان یزد، ملجا مومنین و مجاهدین راه حق و عدالت و پایگاه نیروهای جوان و انقلابی در مبارزات با نظام شاهنشاهی در روز های خون و قیام بوده است ، خواستگاه شهیدان معزز دفاع مقدس  امروز نیز بنا به موقعیت مناسب مسجد مرکز فعالیت های قرآنی و فرهنگی و اجتماعی جوانان  با همکاری ومساعدت ادارات دولتی و موسسات غیر دولتی است.

کانون فرهنگی هنری دارالشفاء در سال 1388تاسیس گردیده و با برنامه ریزی و اجرای طرح های ناب و ابتکاری فرهنگی قرآنی توانسته به عنوان یکی از کانون های فعال در سال 1388 و 1389 در استان یزد معرفی شود.

محمد ابراهیم آسایش، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری دارلشفا زارچ با اشاره به فعالیت های مختلف این کانون گفت: این کانون کاروان عزاداری و زیارتی به شهر مقدس قم اعزام می کند.

وی با اشاره به حضور اعضای کانون های مساجد در این کاروان زیارتی افزود: اعزام این کاروان زیارتی با بیش از ۱۲۰ نفر به مدت  ۳ روز خواهد بود.

وی ادامه داد: جمعی از اعضای کانون های فرهنگی هنری بخش زارچ و اعضای کانون دارالشفاء و تعدادی از مشتاقان بارگاه قدسی حضرت معصومه (س) با شرکت در برنامه های عزاداری و مناسبتی ایام شهادت حضرت زهرا (ع ) را گرامی می دارند.

 مدیر مسول کانون دارالشفاء برگزاری جشن تکلیف ۶۰نفر ازپسران عضو این کاروان، شرکت در برنامه های حرم مقدس حضرت معصومه (س) در این سه روز و حضور در بیت آیات عظام و بازدید از مجموعه های فرهنگی شهر قم را از برنامه های این سفر برشمرد .

آسایش افزود: حضور در مسجد مقدس جمکران و بارگاه بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره ) را از دیگر برنامه های این سفر سه روزه است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا