حجت الاسلام علی برهان امام جمعه مهریز در خطبه های این هفته نماز عبادی سیاسی جمعه در این شهرستان با اشاره به حوادث اخیر گفت: بر خلاف تحلیل برخی رسانه ها؛ احمدی نژاد حتی یک قدم هم از ولایت فقیه دور نشده بود.
وي اظهارداشت: به رغم تلاشهاي فراوان و هزينه هاي سنگين دشمنان عليه انقلاب و نظام اسلامي، بحمدالله مردم در ظل ولايت فقيه همچنان حافظ ارزشها و دستاوردهاي انقلاب اسلامي و آرمانهاي امام راحل و شهداي انقلاب هستند . 
حجت الاسلام علی برهان در دیگر محورهای سخنان خود معلمان را طلايه‌داران پيشرفت و تعالي كشور دانست و خاطرنشان كرد: ارتقاي سطح فرهنگي، علمي و معنوي جامعه مرهون زحمات بي‌وقفه اين قشر فداكار است كه پيوسته براي تحقق اهداف آموزشي و پرورشي جوانان و نوجوانان تلاش مي‌كنند. 
وي بر ترويج فرهنگ ارزش‌هاي ديني و انديشه و تفكر استاد مطهري در جامعه تاكيد كرد و گفت: بسيجيان و قشر فرهنگي و دانشگاهي بايد در تبيين انديشه‌هاي اين متفكر وارسته و انتقال آن به نسل جديد تلاش كنند تا حق بزرگي كه اين مريد امام راحل بر جامعه دارد به نحو شايسته ادا شود. 
امام جمعه مهریز افزود: انديشه هاي متفكر شهيد به عنوان اسلام شناسي آگاه،‌ عالمي زمان شناس و دانشمندي بصير و فيلسوفي توانا همواره مورد علاقه فرهيختگان و جوانان بوده است به حق استاد شهيد شخصيتي بود كه پاسخگويي به شبهات زمانه و مقابله با انحرافات فكري و عقيدتي را وجهه ي همت خويش ساخت تا بدان جا كه در قبال اين مجاهدت عظيمِ علمي، جان خود را فدا نمود.
ذکر فضائل، مناقب و مصائب حضرت زهرا سلام الله علیها پایان بخش سخنان امام جمعه مهریز در خطبه های این هفته نماز جمعه بود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا