علفهای هرز

 باید باغچه انقلاب را از وجود علفهای هرز پاک کرد

دکتر محمد حسن نجفی


این روزها نغمه های ناکوکی از اطراف به گوش میرسد ، نگرانی است که بی وقفه به جان فدائیان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نه یک کلمه بیشتر نه یک کلمه کمتر افتاده است ، میبینند که صدای یاللمسلمین از حنجره بزرگان دین بر میآید و عده ای بی خیال آن نشسته و بر مدار ذهن بیمار خود هر چه میخواهند میبافند و رشته های دیگران را پنبه میکنند ! دوستان توصیه میکنند این روزها سکوت کنید که بهترین راه چاره است ! اما مگر سکوت ، فرق مولای ما را در محراب کوفه به خون آغشته نکرد ؟ مگر اهل بیت رسول خدا را به اسارت نبرد ؟ میگویند حالا وقت خون دل خوردن است نه فریاد برآوردن ! اما لازم است آنها که وصیتی این چنین دارند بفرمایند مگر بزرگان اولی به عمل نیستند ؟ آیت الله مکارم شیرازی – آیت الله مصباح یزدی – آیت الله جوادی آملی - آیت الله علم الهدای – آیت الله خاتمی و.......

نه برادر ! نه ! اینها که شما ها میگوئید همان انتظار سلیمان صرد خزاعی است که زبان در کام کشید و شمشیر در نیام ، نه حرکت حبیب بن مظاهر و مسلم بن عوسجه و دیگریاران کربلائی امام !

نه برادر! اینجا نشستن و هیچ نگفتن مثل صفین است که مقابل قرآنهای بر نیزه عمر و عاص زانو هایت بلرزد ، که اینها هم مسلمانند و در آخر کارزار مجبور باشی مالک را از چند قدمی خیمه معاویه بر گردانی !

نه برادر! سکوت الان ما جز پرو بال دادن به عمر و عاص نیست !

از آن وقتی که در فرمایشات منادیان مکتب ایرانی ! کورش جانشین تشیع علوی شد و ما را به جرم تاختن به او نزدیک بود مهدور الدم کنند(1) تا الان که این عده خود را سربازان بلافصل ظهور میدانند " بدون آنکه سازو کار ظهور را قبول داشته باشند" زمان زیادی نگذشته است ! این عده حتما انحراف فکری دارند(2) و گرنه در کجای تاریخ پر از رشادت و شهادت تشیع ، جز راه سرخ حسینی این مکتب را تا به امروز بر سر پا نگه داشته است ؟ این جماعت مانی مسلک ماسون مذهب جز نام ننگ برای خود به جای نخواهند گذاشت !

در سی دی ظهور نزدیک است این جماعت نفهم ، چشم فراماسونری را نشانه خر دجال نشان دادند (3) پس ما هم برباور خود آنها جهاد امروز را فریادی میدانیم که باید بر سر خر دجال بریزد ! خوب است همانها نشانه های فراماسونری را از فرمایشات بزرگان دنبال کنند(4).

در آن برنامه انحرافی ، بالا و پائین پریدند که سفیانی همان شاه حسین اردنی است ، پس به باور خود آنها دعوت کنندگان سفیانی را لایق فریاد میدانیم !

گفتند که یمن سرآغاز ظهور است برای همین آن کسی که به دیدار عبدالله صالح رفت لیاقتش جز لعنت نیست

ما خیلی نگران هدایت این کشتی نیستیم انقلاب ما سکانداری دارد که دشمنان به آن اقرار کرده اند(5)اما این جریانات را اینقدر لایق نمیدانیم که هربار وقت ولی امر ما را بگیرد برای همین هشدار میدهیم که حزب الله با هیچ کس عهد اخوت نبسته است

ریاست محترم جمهو؛ شاید الان همان وقتی است که باید باغچه انقلاب را از وجود علفهای هرز پاک کرد (6)


(1)- مقاله: میگویند کورش کبیر است

(2)- مصاحبه ایت الله علم الهدی

(3)- حتما سی دی ظهور نزدیک است را دیده اید

(4) - سخنرانی آیت الله مصباح

(5) - مصاحبه بنی صدر را ببینید

(6) – یکبار دیگر سی دی تبلیغاتی ریاست محترم جمهور را ببینید

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا