یزدفردا "محسن اقبالی از دانشگاه آزاد" دکتر داودی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی یزد با تایید خبر فوق اظهار داشت :سالن مطالعه خواهران دانشگاه آزاد اسلامی یزد در طبقه همکف ساختمان آموزشی 1001 با تجهیزات و امکانات مناسب مستقر و دانشجویان خواهر می توانند از امکانات آن استفاده کنند.

دکتر داوودی گفت : بخش عمده ای از دانشجویان دانشگاه خواهران هستند که با توجه به این موضوع، کتابخانه مرکزی دانشگاه در تلاش شد که خدمات مناسب تری را اعم از فضای مناسب، تأمین منابع و مراجع، کتب مورد نیاز، نشریات و مجلات تخصصی و علمی به این دانشجویان علاقه مند و مشتاق ارائه دهد.

وی ادامه داد : با توجه به فضای کم سالن مطالعه خواهران در کتابخانه مرکزی، مسأله مورد بررسی قرار گرفت و نهایتاً با عنایت ویژه ریاست دانشگاه و مسئولین، سالنی در ساختمان جدید آموزشی 1001 در نظر گرفته شد، و این سالن مطالعه به ساختمان 1001 انتقال یافت.

این عضو هیأت علمی دانشگاه افزود : با توجه به نزدیک شدن ایام امتحانات، کتابخانه مرکزی دانشگاه با بیش از صد هزار جلد کتاب اعم از فارسی، لاتین و کتب مرجع و با بیش از 200 نشریه تخصصی و علمی به ارائه خدمات می پردازد، همچنین خدمات ویژه ای از قبیل فعال بودن کتابخانه در روزهای جمعه و اضافه کردن ساعات کار کتابخانه(دو ساعت در روز) در ایام امتحانات، به فعالیت های این حوزه افزود شد.

وی در پایان گفت : صفحه ی فهرست عناوین و مقالات و مجلات تخصصی بعد از انتخاب و اسکن بر روی سایت دانشگاه، کتابخانه مرکزی قرار می گیرد تا تسهیلات بهتری برای علاقه مندان ایجاد کرده باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا