طبس – حقاني – سرپرستي يزدفردا: به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان طبس ، در پيام فرماندار طبس آمده است : روز كارگر بهانه اي است براي تجليل از قشر بزرگي كه جامعه مديون خدمات و تلاش آنان است.

عزيز بهزادي- در ادامه اين پيام آورده است :در توصيف جايگاه كارگران شريف همين بس كه پيامبر رحمت (ص) بر دست كارگر بوسه زد و عرق او را چون قطره خون شهيد با ارزش برشمرد و بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي نيز حيات ملت را مرهون كار و كارگر دانست.

نماينده عالي دولت در شهرستان طبس با پاسداشت ياد و خاطره شهيدان والامقام جامعه كارگري، فرا رسيدن روز كارگر را به كارگران خدوم و پرتلاش تبريك گفته و مي افزايد: اميد است در سالي كه از سوي مقام عظماي ولايت به نام جهاد اقتصادي ناميده شده ، با تلاش جهادگونه همه اقشار و بويژه كارگران عزيز كه به نوعي، شريان و نبض اصلي اقتصاد به عنوان مولفه مهم دستيابي به استقلال كامل و عزت و تعالي، محسوب مي شوند ، شاهد شكوفايي و رشد هر چه بيشتر در تمامي عرصه ها و بويژه در اقتصاد باشيم.

وي در پايان آورده است :عزت و سرافرازي روزافزون نظام مقدس جمهوري اسلامي و توفيق كارگران شريف و تمامي خدمتگزاران به اين نظام الهي را از درگاه ايزد متعال مسئلت دارم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا