قدر عافیت کسی داند که ... ؟اگر میدانستم چه کسی این برنج کوپنی ( تایلندی ) را وارد میکنه!!!

یزدفردا "اکبر یزدانی :اگر میدانستم چه کسی این برنج کوپنی ( تایلندی ) را وارد میکند محبتش را جبران میکردم ، زندانش میکردم توی یک اطاق و سه وعده برنج تایلندی را به زور بهش میدادم تا قدر عافیت بدونه این حرف من نیست . یقه ی این حقیر سراپا تقصیر را نگیرید .

حرف ماه بی بی زن مش قدرت هست که کوپنی را پانزده کیلو به هفت هزار و پانصد تومان خریده کلی کوله کشی کرده بود تا به سوپری آورده ولی طرف می گفت کیلویی سیصد و نجاه تومان بیشتر به دردم نمیخوره و با چانه زدن ماه بی بی طرف پشیمون شد و قید خرید به همان قیمت را هم زد . گفتم ببر جای دیگه گفت بردم اونها هم اصلا نمی خرن ، این برنج را باور کن مرغ هم نمی خوره یعنی امتحان کردم . حالا اون کس یا کسانی که این برنج را وارد می کنن چقدر استفاده می برن که دست از وارداتش بر نمی دارند نمی دانم . شما که قلم به دستی این رو به گوش مسئولین برسون : دو کیلو برنج قابل خوردن به مردم بدهند پانزده کیلو پیشکش ! این که برنج نیست احتمالا دست چین یا آمریکا تو کاره مزه کاه هم نمیده یا چینی ها از روی برنج کپی زدند یا آمریکا قصد گرسنگی دادن مردم ما رو داره شایدم .......!

گفتم بی بی خانم مسئله به این سادگی رو سیلسی نکن . دست کسی جز اون که از این راه پول پارو میکنه توی کار نیست یه چیزی نگو که نشه بنویسی .

گفت به خدای احد و واحد دعا میکنم قلم پات هم بشکنه قلم نوشتنت که .......

گفتم رو چشم از ترس هم باشه می نویسم نفرین نکنی که من خیلی بد نفرینم هنوز نگفتی قبلش بلا رو سرم آوار شده .

گفت ننه الهی خیر ببینی کاش کوپنش رو دور انداخته بودم و هفت هزار و پانصد تومن پول نداده بودم .

بعد کمی مکث کرد و گفت : اصلا میدونی چیه ننه پولش به درک کاش اینهمه کوله کشی نکرده بودم !!!!!!



اکبر یزدانی
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا