طبس – حقانی – سرپرستی یزدفردا: همایش روز ملی شوراها در طبس و با ابتکار عمل فرماندار و پیگیری روابط عمومی فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

این مراسم که با حضور امام جمعه – فرماندار – بخشداران – مسئولان ادارات و نهادها و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار گردید.

به گزارش یزد فردا: همایش روز ملی شوراها در سال 1390 که با صحبتهای صمیمی حجت الاسلام مهاجریان امام جمعه و بهزادی فرماندار طبس ونظرات مسئولان شوراهای طبس – عشق آباد – دیهوک همراه بود به شرکت میهمانان جلسه در نماز عبادی سیاسی جمعه ختم شد.

طالبیان – بخشدار مرکزی طبس: که بعنوان اولین سخران همایش در جایگاه قرا گرفت ،بعنوان میزبان جلسه و به نمایندگی از فرمانداری شهرستان ،بخاطر کاستی های احتمالی جلسه پوزش خواست و به میهمانان خیرمقدم گفت.

حجت الاسلام مهاجریان- امام جمعه طبس، با گرامیداشت نهم اردیبهشت ماه و تبریک این روز به نمایندگان منتخب مردم در شوراهای اسلامی، خواستار همدلی اعضاء برای خدمت رسانی به مردم شد.

ایشان افزود: شوراها باید برای نیل به اهداف خود با کارشناسان، مردم، مدیران و اهل نظر مشورت کنند وقداست شوراها را بعنوان جایگاهی برای رفع معضلات مردمی و گرفتاری های اجتماعی مردم، حفظ کنند.

بهزادی- فرماندارطبس: در ادامه همایش با تأکید بر ارزشهای شور و مشورت و نیزسفارش به ثیانت از جایگاه شوراها بعنوان یادگار امام کبیر و رهبری فرزانه انقلاب اسلامی،خواستار پرهیز از سیاسی کاری همه مدیران بویژه اعضای شوراهای اسلامی شد.

نماینده عالی دولت در طبس: با بیان نکاتی در رابطه با سال جهاد اقتصادی، شوراها را بعنوان بزرگترین جهادگران اقتصادی کشور دانست و قول داد همچون گذشته در کنار آنها باشد و در سیستم اداری بعنوان حامی شوراها برای تصمیم گیری های عمومی قرار گیرد.

برکاتی- رییس شورای اسلامی شهرستان طبس: که ار دیگر سخرانان این جلسه بود،شورا را سنگری برای دفاع از ارزشهای مورد تأکید رهبری دانست و گفت: ما نبایدشورا را جولانگاه مجادلات سیاسی کنیم،بلکه باید با پایبندی به قوانین جاری کشور بازویی پرتوان برای دولت ها و حامی قدرتمند مردم عزیزمان باشیم و به سند چشم انداز 20 ساله ایران عزیزاسلامی بعنوان مهمترین برنامه کاری بنگریم.

گفتنی است: حاضرین در همایش نهم اردیبهشت ماه (روز ملی شوراها) در پایان مراسم بطور منسجم در مراسم عبادی،سیاسی نماز جمعه حضور یافتند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا