حسینی صدر در اخطار قانونی نسبت به بند الحاقی 90 بودجه:تقسیط وام به 5 سال و بخش دیرکرد آن تنها شامل حال وام گیرنده کلان است نه فردی که وام 3 میلیونی گرفته و 12 میلیئون بدهکار است  .

عضو کمیسیون انرژی مجلس در اخطار قانونی نسبت به تصویب بند الحاقی 90 در لایحه بودجه سال جاری، گفت: این بند شامل حال افراد وام گیرنده، بالای 700 میلیارد تومان است که می توانند با هیات مدیره بانک ها در ارتباط باشند.

به گزارش یزدفردا به نقل از خانه ملت ، "موید حسینی صدر" در صحن علنی امروز مجلس - پنجشنبه 8 اردیبهشت - در ادامه رسیدگی به جزئیات لایحه بودجه در بخش درآمدی در اخطار قانونی  با استناد به بند9 اصل سوم قانون اساسی تاکید کرد: رفع تبعیضات از وظایف دولت است اما در بند الحاقی 90 تقسیط وام به 5 سال و بخش دیرکرد آن تنها شامل حال وام گیرنده کلان است.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس ادامه داد: فردی که وام 3 میلیون گرفته و به دلیل دیرکرد بازپرداخت بیش از 12 میلیون بدهکار است نمی تواند از این بند قانون استفاده کند.

صدر حسینی افزود: این بند برای افرادی است که وام های 700 میلیاردی می گیرند که می توانند با هیات مدیره بانک‌ها جلسه بگذارند و بتوانند از احکام آن استفاده کنند.

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با وارد ندانستن اخطار نماینده خوی، گفت: به توصیه موید حسینی صدر کمی تعمق می کنم اما این بند خلاف قانون نیست و تنها اجازه ای است به بانک‌ها.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا