دوره آموزشی مبارزه با فرقه انحرافی بهائیت ویژه ائمه جماعات و روحانیان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد به مدت دو روز صبح و عصر با شرکت بالغ بر  60 نفر از ائمه جماعات برگزار شد.

 حجت الاسلام والمسلمین علیرضا روزبهانی بروجردی، مدیر گروه فرق و مذاهب مرکز مدیریت حوزه علمیه قم  در این دوره آموزشی هدف از تأسیس فرقه ضاله بهائیت را مبارزه با منادیان اندیشه رهائی بخش مهدویت به قصد نابود کردن اسلام ناب دانست.

وی  گفت: رهبران این فرقه با نفوذ در جریان های بین المللی می کوشند حکومت های مخالف بهائیت را وادار به پذیرش فعالیت های فرقه در آن کشور نمایند.


وی ادامه داد: اعضای فرقه بهائیت در داخل تلاش می کنند به حاکمیت و مردم بقبولانند که این فرقه هیچ خطری برای آنها ندارد و تنها یک فرقه دینی است که برای سلامت اخلاقی و رشد زندگی دنیوی حرکت می کند ولی در نهایت آن ها یک حکومت جهانی را دنبال می کنند.

 

مدیر گروه فرق و مذاهب مرکز مدیریت حوزه علمیه قم با بیان این که وعاظ و خطبا باید تلاش کنند فرهنگ اصیل مهدویت را در جامعه ترویج کنند، ادامه داد: روح انتظار باید از سوی سخنرانان در جامعه تقویت شود.

 

وی  زشت جلوه دادن چهره علماء اسلام، ارائه چهره ناکارآمد از اسلام، رواج اباحیگری، نسخ و استحاله احکام اسلام، مصادره شعارهای اسلام به نام خود، فتح قلل اصلی جامعه اسلامی، نفوذ در کانون های قدرت و بدست آوردن اقتدار را از جمله راه ها و روش های تبلیغی فرقه ضاله بهائیت ذکر کرد.

 

وی در ادامه با بررسی بسترهای مختلف رشد فرقه بهائیت نظیر اقتصادی، فرهنگی و سیاسی گفت: نمایندگان دولت ها بیگانه نظیر روسیه و انگلیس نقش موثری در رشد این فرقه داشته اند.

 

حجت الاسلام روزبهانی به تبلیغات دورغین فرقه ضاله بهائیت اشاره کرد و گفت: این فرقه نوظهور با بیان برخی شعارهای پوچ و ادعاهای انحرافی تنها به دنبال منحرف کردن افکار جامعه و نسخ ارزش های اسلامی است.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا