بسمه تعالي


آيا نديدي که خداي توبا اصحاب فيل سوار ابرهه چه کرد؟ آيا کيد وتدبير آنها را که براي خرابي کعبه انديشيدند، تباه نکرد، بر هلاک آنها مرغاني گروه گروه فرستاد تا آن سپاه را به سنگ هاي سجيل دوزخي سنگ باران کردند و تنشان را چون علفي زير دندان حيوان خرد گردانيدند.

((قرآن کريم- سوره فيل))


((صحراي داغ طبس، تجلي گاه عزت، کرامت والطاف خداوند به مردم کشور ايران بود))

حضرت امام خميني (ره)


‌ در طول 30 سالی كه از انقلاب و نظام بزرگ مقدس اسلامی ما گذشته است، دنيای استكبار برای نابودی اين نظام مقدس تمام تجربه‌هايی كه تنها برای صعود انقلاب‌ها داشتند را آزمايش كردند و ناكام ماندند. از جنگ قوميت‌ها تا نفوذی‌ها گرفته تا جنگ تحميلی‌ و كودتاها و ترورهای كور و ده‌ها و صدها توطئه ديگر از جمله حمله برنامه‌ريزی شده نظامی آمريكاي جنايتكار  در صحرای طبس كه بی‌ترديد دست عنايات ذات مقدس ربوبی پشت سر اين نظام مقدس اسلامی بوده است و اين جمله امام كه ((دست ديگری اين كشور را اداره می‌كند)) جمله حكيمانه و واقع‌بينانه‌ای است.

پنجم ارديبهشت ماه ياد آور عزت وسربلندي کشوري است که با امدادهاي غيبي از جانب پروردگار متعال، يک بار ديگر مورد تأييد قرار گرفت وبه اذن خداوند سبحان ،طوفان شن، خدعه ونيرنگ کينه توزان و بدخواهان نظام جمهوري اسلامي را برملا کرد وبراي هميشه دست پليد آنها را از اين  آب و خاک پاک کوتاه گردانيد.

در پايان اين جانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمد منتظر قائم، فرمانده دلیر و شجاع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یزد و محکوم کردم اقدام ایالات متحده آمریکا در حمله نظامی به خاک کشورمان، تسلیم ناپذیری ملت ایران و آمادگی همه جانبه نیروهای مسلح، تحت قدرت لایزال خداوند و رهبری فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای عزیز “مدظله العالی” را رمز موفقیت و سربلندی جمهوری اسلامی و ناامیدی دشمنان انقلاب اسلامی معرفی مي كنم و اين شكست بزرگ را به تمامي ملت شريف ايران،خانواده معظم ومعزز شهدا خاصه خانواده محترم شهيد منتظر قائم و مردم فهيم و ولايتي استان و شهرستان خاتم تبريك مي گويم.

سيد ناصر امامي ميبدي

فرماندار خاتم


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا