فراکسیون اقلیت مجلس انتخابات مجلس نهم را دستور کار خود قرار داد-مجلس نهم:5

 

عضو فراکسیون خط امام (ره) مجلس شورای اسلامی از برگزاری مجمع عمومی این فراکسیون طی هفته آینده ، با اولویت بررسی انتخابات مجلس نهم خبر داد.

 

 

 

 

به گزارش یزدفردا به نقل ازخانه ملت: "علی اکبراولیاء"، ازتشکیل جلسه فراکسیون خط امام (ره)درهفته آینده خبرداد و گفت: مجمع عمومی فراکسیون خط امام(ره) هفته آینده تشکیل جلسه می‌دهد.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی با اشاره براولویت‌های این فراکسیون خط امام در سال 90، گفت: بحث در مورد انتخابات مجلس نهم به عنوان اولویت این فراکسیون   در سال 90، در این جلسه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان آنکه طی این جلسه برنامه‌های فراکسیون  برای انتخابات مجلس نهم ارائه می‌شود، تصریح کرد: بررسی بودجه سال 90 نیز از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار فراکسیون است که در این جلسه مطرح می‌شود.

 

قنبری عضو دیگر این فراکسیون بررسی انتخابات مجلس نهم را مهم‌ترین موضوع فراکسشیون اقلیت مجلس عنوان کرد .

 

 

سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس هشتم  با اشاره به موضوعات طرح شده در مجمع عمومی این فراکسیون، یادآور شد: اعلام موضع اصلاح طلبان در رابطه با انتخابات نهایتا تا ۱۴ خرداد یعنی سالگرد ارتحال امام (ره) اعلام خواهد شد.

 

 

"داریوش قنبری"  درباره نشست مجمع عمومی فراکسیون خط امام (ره) مجلس، گفت: اعضا در این جلسه راجع به بررسی لایحه بودجه ۹۰ در کمیسیون تلفیق، انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی، اخبار داخلی و خارجی به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نماینده ایلام، ایوان، شیروان و چرداول در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: مهم‌ترین موضوع میان موارد یاد شده بحث انتخابات مجلس بود که اعضا به اهمیت بسیار زیاد آن تاکید کردند، زیرا بهترین فرصت برای گروه‌های سیاسی است تا ضمن ارائه طرح دیدگاه‌ها و افکار خود به مردم، با یکدیگر به رقابت بپردازند.
وی افزود: جمع بندی آن بود که فعلا اوضاع و شرایط سیاسی کشور همراه با سایر احزاب و تشکل‌های اصلاح طلب خارج مجلس رصد شود تا در زمان متقضی راجع به نحوه حضور در انتخابات مجلس اعلام موضع شود. سخنگوی فراکسیون اقلیت مجلس اظهار کرد: البته اعلام موضع در رابطه با انتخابات زیاد طولانی نخواهد شد و نهایتا تا ۱۴ خرداد یعنی سالگرد ارتحال امام (ره) این کار انجام می‌شود.
وی ادامه داد: به نظر می‌رسد اگر اصلاح طلبان قصد حضور در عرصه انتخابات را داشته باشند با یک فهرست پا به میدان رقابت خواهند گذاشت.
بنا به گفته وی جلسه مجمع عمومی فراکسیون خط امام (ره) مجلس سه شنبه شب برگزار شد.

"محمد رضا تابش" نمایند اردکان، "حسین هاشمیان" نماینده رفسنجان و "داریوش قنبری" نماینده ایلام اعضای هیئت ریئسه فراکسیون خط امام(ره) مجلس هستند.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا