حکیمیان :کتابخانه های مساجد در سال جاری توسعه می یابند

یزدفردا :مسئول کانون مساجد استان یزد، از برنامه ریزی برای افزایش و توسعه کتابخانه های مساجد استان به ویژه در مناطق روستایی و محروم یزد خبر داد.


علی حکیمیان، مسئول کانون مساجد استان یزد، در مراسم افتتاح افتتاح یکصد و هشتاد و یکمین کتابخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، اظهارداشت: کانون مساجد استان یزد در سال جاری برگزاری نمایشگاه کتاب و توزیع نرم افزار را در صدر برنامه های خود قرار داده است.


وی با اشاره به توزیع کتاب های کمک درسی در کتابخانه های کانون مساجد، گفت: تقویت بنیه علمی جوانان، آشنایی با مفاهیم و اصول اسلامی، تربیت نسلی آماده و تربیت مبلغانی آگاه در حوزه عقاید اسلامی، از جمله اهداف راه اندازی کتابخانه های مساجد است.


مسئول کانون مساجد استان یزد، با تاکید بر توسعه فضای کتابخوانی و افزایش سطح مطالعه، اظهارداشت: توجه به کانون های فرهنگی هنری روستایی و تجهیز کتابخانه ها از برنامه های کانون مساجد در سال جاری است.


وی با اشاره به فعالیت 130 کتابخانه باز در کنار کانون های فرهنگی هنری مساجد، افزود: در حال حاضر 351 کانون فرهنگی هنری و 12 کانون تخصصی در استان یزد فعالیت می کنند.


گفتنی است، کتابخانه کانون فرهنگی هنری امام سجاد(ع) در شهرک دانشگاه شهرستان یزد قرار گرفته و محیطی مناسب برای ارائه خدمات به فعالان مسجدی و دانشجویان دانشگاه های اطراف این کتابخانه است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا