مهندس قمی دبيركل سازمان نظام صنفي رايانه اي كشورکسب رتبه اول استان یزد توسط یزدفردا را به فردائیان تبریک گفت

یزدفردا :مهندس حمیدرضا قمي دبيركل سازمان نظام صنفي رايانه اي كشور طی یادداشتی ،کسب رتبه اول بازدید کنندگان استان وارتقای قابل توجه در سطح کشور را به فردائیان تبریک گفت .

ضمن تشکر از مهندس حمید رضا قمی دبيركل سازمان نظام صنفي رايانه اي كشورکه از جمله عالمان با عمل بخش ITکشور بوده  و همیشه و در همه حال حمایت خود و مجموعه توانمندشان مشوق فردائیان برای تداوم حرکت بوده است پیام تبریک ایشان تقدیم می شود به تمام فردائیانی که از تیرماه 84 تا کنون با عشق و صداقت خود یزدفردا را به روز نگه داشته و همه کسانی که با حضور هر روزه خود در یزدفردا بزرگترین سرمایه برای حیات یزدفردا بوده اند .

متن پیام تبریک مهندس حمیدرضا قمي دبيركل سازمان نظام صنفي رايانه اي كشور به فردائیان :


سردبیرمحترم رسانه یزد فردا و همکاران فردائی

با سلام وادای احترام کسب رتبه اول بازدید کنندگان استان وارتقای قابل توجه در سطح کشور برای یزدفردا اقتخاری برای همه ماست .

می دانم این مهم بدست نیامده است مگر با خروارها کار عاشقانه و با کمترین امکانات ،انعکاس دیدگاه همگان در عرصه ای که زیرساختهای اجتماعی وفرهنگی به سطح موردنیاز نرسیده است کاری بس دشوار یوده وهست.

برای ما تحفه ای جز تبریک ساده وصمیمانه سراغ نیست لیکن برای فردائیان زحمات رفته و مسئولیت دوچندان زحمت پیش رو باقی است .پایدار و سرافراز بمانید. دعای خیر ما همراهتان باد.


فرصت را غنیمت شمرده از ابراز لطف وبزرگواری جنابعالی وسایر فردائیان سپاسگزاری می نماید. اگر توفیق و فرصت خدمتی بدست آمد بی تردید در پرتو توجهات حضرت حق و یاری ومهر بانی همشهریان بوده است .


با تقدیم احترام مجدد


ارادتمند همیشگی


حمیدرضاقمی


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا