معاون اداري صندوق تأمين اجتماعي:

پزشكان متخصص مورد نياز بافق تأمين مي‌شوند


یزدفردا : معاون اداري صندوق تأمين اجتماعي كشور براي تأمين پزشكان متخصص مورد نياز در شهرستان بافق قول مساعد داد.


به گزارش خبرگزاري فارس از بافق، محمود محمدي بعد از ظهر امروز در جريان سفر به شهرستان بافق و بازديد از واحدهاي بيمه‌اي و درماني صندوق تامين اجتماعي بافق، ضمن بررسي مسائل و مشكلات مراكز درماني و بيمه‌اي اين شهرستان براي تامين نيازهاي درماني اين شهرستان قول مساعد داد.

وي خاطرنشان كرد: براي تامين پزشك متخصص و تجهيزات پزشكي مورد نياز درمانگاه تامين اجتماعي بافق همچنين تامين نيروي انساني مورد نياز واحد بيمه‌اي تامين اجتماعي اين شهرستان در راستاي خدمات‌رساني بهتر به بيمه‌شدگان بافقي، اقدامات لازم در سريع‌ترين زمان ممكن انجام خواهد شد.

محمدي در مورد زمان اجرايي شدن مصوبه هيئت دولت به استان يزد در زمينه احداث پلي‌كلينيك تامين اجتماعي بافق نيز بيان داشت: با توجه به اينكه احداث پلي‌كلينيك در حوزه معاونت درمان تامين اجتماعي است،اين موضوع را در قالب مصوبات سفر مديرعامل سازمان به استان يزد در تهران بررسي و دنبال خواهيم كرد.

معاون صندوق تامين اجتماعي كشور در بخش ديگري از سخنان خود، روند رو به رشد و رفع مشكلات صندوق تامين اجتماعي را كاملا مشهود دانست و عنوان كرد: به تدريج شاهد آغاز تحول در تامين اجتماعي هستيم و در آينده نيز شاهد تلاش بيشتر و افزايش شتاب در اين مجموعه براي ارائه خدمات مناسب خواهيم بود.

وي افزود: خدمت در صندوق تامين اجتماعي فرصت ارزشمندي براي اقشار محروم جامعه است كه مسئولان و كاركنان اين صندوق بايد از اين فرصت به نحو مناسب استفاده كنند.

به گزارش فارس؛ محمدي در جريان سفر به شهرستان بافق ضمن بازديد از واحدهاي بيمه‌اي و درماني صندوق تامين اجتماعي با نحوه خدمات‌رساني به جامعه كارگري و كارفرمايي منطقه و مسائل و مشكلات تامين اجتماعي شهرستان بافق آشنا شد.

وي همچنين با ديدار با كاركنان صندوق تامين اجتماعي و تعدادي از كارفرمايان و بيمه‌شدگان زيرپوشش اين صندوق در شهرستان بافق در جريان مسائل و مشكلات آنان قرار گرفت.

بيش از 70 درصد از مردم شهرستان بافق زيرپوشش صندوق تامين اجتماعي هستند و نبود امكانات مناسب در بخش درمان مستقيم اين صندوق از مهم‌ترين مشكلات بيمه‌شدگان بافقي است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا