سرپرست اداره راه و ترابري ديهوك طبس:

‌سيل محور ديهوك ـ طبس را مسدود كرد


یزدفردا: سرپرست اداره راه و ترابري ديهوك طبس گفت: بروز سيل در ديهوك، محور ديهوك ـ طبس و دو محور ارتباطي ديگر در اين منطقه را مسدود كرد.


صادق كلاني امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در يزد اظهار داشت: بارش تگرگ و باران شديد در ديهوك كه از ساعت پنج عصر روز پنج‌شنبه آغاز و تا پاسي از شب ادامه داشت، سبب بروز سيل در ديهوك شد و چند مسير ارتباطي در اين بخش را مسدود كرد.

وي افزود: محور ديهوك ـ طبس تا كيلومتر 22، محور ديهوك ـ راور كرمان و محور ديهوك ـ امامزاده علي (ع) ـ بشروئيه سه محوري است كه به دليل وقوع سيل از سوي اداره راه و ترابري ديهوك مسدود شد.

كلاني خاطرنشان كرد: محور ديهوك ـ طبس و محور ديهوك ـ راور كرمان با تلاش شبانه‌روزي عوامل راهداري ديهوك ساعت 12 ديشب بازگشايي شد اما محور ديهوك ـ امامزاده علي (ع) ـ بشروئيه به دليل شدت خسارات وارد شده هنوز بازگشايي نشده است.

وي عنوان كرد: تلاش ماموران راهداري براي بازگشايي اين محور ادامه دارد و در صورت امكان تردد در اين جاده، اطلاع‌رساني صورت خواهد گرفت.

كلاني از رانندگان خواست تا به جاي محور ديهوك ـ امامزاده علي (ع) ـ بشروئيه از مسيرهاي جايگزين استفاده كنند و به منظور حفظ امنيت خود توصيه‌هاي ماموران راهداري را جدي بگيرند.

وي خاطرنشان كرد: رانندگان مي‌توانند به جاي محور ديهوك ـ امامزاده علي (ع) ـ بشروئيه از سه راهي بشروئيه در جاده ديهوك استفاده كنند.

؛ بارش تگرگ و باران شديد كه از عصر روز پنج‌شنبه در ديهوك آغاز شده بود به طور مستمر و شديد تا ساعت 9 شب ادامه داشت و سبب وقوع سيل در ديهوك شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا