واکنش  فرمانداري شهرستان خاتم به خبر رتبه بندي سايتهاي يزدي دریزدفردا و چند نکته


یزدفردا :در پی انتشاز پنجمین گزارش از رتبه بندي سايتهاي يزدي دریزدفردا و اعلام آمادگی یزدفردا برای اضافه نمودن سایتهایی که در لیست فوق الذکر نبوده است واکنشی از سوی سایت فرمانداری خاتم به یزدفردا ارسال شد که به همراه یکی دیگر از سایتهای یزدی به رتبه بندی اضافه گردید .

و اضافه شدن سایتهای جدید به لیست با توجه به اختلاف زمانی که با دیگر سایتهای رنبه بندی شده داشت امکان پذیر نبود و به صورت مجزا دوسایت معرفی شده در روز 17 فروردین ماه رتبه گیری شده و در ذیل خبر رتبه بندي سايتهاي يزدي در 15 فروردين ماه 90 اضافه گردید .

و البته  واکنش دوستان فرمانداری خاتم بر روی خروجی این سایت قرار گرفت و با تماس با فرماندار محترم خاتم اصلاحیه صورت گرفته اعلام گردید و عدم وجود سایتهای فعال دیگر استان در لیست 172 سایت رتبه بندی شده در خبر رتبه بندي سايتهاي يزدي در 15 فروردين ماه 90 هم متذکر شده بودیم و قطعا همکاری گردانندگان سایتهای فعال استان در تکمیل  لیست سایتها ضروری بوده و درصد خطاهای احتمالی را پایین خواهد آورد و پس از اصلاحیه صورت گرفته نیز فرمانداری خاتم ضمن انتشار خبر از همکاران سایت یزدفردا تتشکر نمود .

و ذکر این نکته ضروری است که چهار گزارش اولیه رتبه بندی سایتهای استان توسط همکار خوب و پرتلاش یزدفردا محمد حسین تقوائی زحمتکش صورت گرفته بوده و جمع آوری لیست 172 سایت نیز به همت ایشان انجام شده بود که به علت مشغله کاری از آبانماه گزارشی از رتبه بندی نداشتیم که با همت دوستان سرویسIT یزدفردا

رتبه بندی در روز 13 فروردین ماه انجام و به علت اضافه شدن تعداد سایت جدید مجددا در روز 15 فروردین ماه رتبه بندی منتشره انجام و برای بدست آوردن نتیجه عادلانه در رتبه بندی همکاران ما مجبور به انجام این کار در یک روز بوده و با توجه به تغییر روزانه رتبه بندی ها نمی توان با فاصله زمانی چند روز این کار را انجام داد و لذا تمامی سایتهایی که به لیست اضافه می شوند در همان روز معرفی  انشالله در ماه اردیبهشت ماه همزمان به لیست کلی اضافه و با دیگر سایتها رقابت خواهند کرد .

و البته این میسر نخواهد بود مگر با کمک تمامی فعالین این عرصه که امید می رود سایتهای که در لیست قرار ندارند ضمن معرفی مسئول سایت و سایت خود در تکمیل لیست  ما را یاری می دهند .

البته امید واریم کلیه سایتهای موجود در لیست رتبه بندی با پشتیبانی از انجام رتبه بندی اقدام به انتشار خبر رتبه بندی نمایند تا ضمن تشویق همکاران خود در یزدفردا باعث تقویت و معرفی تمامی سایتهای فعال استان شوند و به امید روزی که با تلاش تمامی فعالین عرصه مجازی شاهد کسب رتبه های برتر جهانی توسط سایتهای استان باشیم .


خبر اول:

جوابيه فرمانداري شهرستان خاتم به يزد فردا در مورد خبر رتبه بندي سايتهاي يزدي در 15 فروردين ماه 90


در پي انتشار خبر "رتبه بندي سايتهاي يزدي در 15 فروردين ماه 90" فرمانداري شهرستان خاتم جوابيه اي را به مدير مسئول سايت يزد فردا ارسال نموده است كه متن آن به شرح ذيل مي باشد .


مدير مسئول محترم سايت يزد فردا


با سلام و عرض ادب


احتراماً با توجه به درج خبري با عنوان "رتبه بندي سايتهاي يزدي در 15 فروردين ماه 90" در سايت يزد فردا و عدم درج نام و رتبه سايت فرمانداري شهرستان خاتم به آدرس www.khatam.gov.ir مطالبي را به شرح ذيل به اطلاع مي رساند .


نام و مشخصات سايت فرمانداري شهرستان خاتم در همان رتبه بنديهاي اوليه كه توسط سايت يزد فردا انجام شد به اين سايت جهت درج در رتبه بنديهاي بعدي اعلام گرديد كه متأسفانه در رتبه بنديهاي بعدي نيز اثري از نام و رتبه فرمانداري خاتم مشاهده نشد .


با توجه به ارسال مداوم خبرهاي شهرستان خاتم توسط روابط عمومي اين فرمانداري به يزد فردا و درج مشخصات سايت فرمانداري خاتم در ارسال هر خبر قطعاً از اين طريق نيز يزد فردا از آدرس سايت اين فرمانداري مطلع شده است .


در حال حاضر رتبه سايت فرمانداري خاتم در رتبه بندي الكسا 382917 و در رتبه بندي كاربران ايراني 6581 مي باشد ، كه با توجه به رتبه بندي جهاني در ليست سايتهاي استان يزد ، رتبه چهارم و در رتبه بندي كاربران ايراني در ليست سايتهاي استان يزد رتبه سوم را دارا مي باشد .


382,917 Alexa Traffic Rank


6,581 Traffic Rank in IR


در پايان و با توجه به جميع موارد ذكر شده خواهشمند است نسبت به تصحيح خبر درج شده در آن سايت و درج مشخصات و رتبه سايت فرمانداري شهرستان خاتم اقدام نماييد .


مديريت سايت فرمانداري شهرستان خاتم

خبر دوم:

در پي ارسال جوابيه فرمانداري خاتم به رتبه بندي سايتهاي يزدي ، سايت يزد فردا اين خبر را اصلاح نمود   

در پي ارسال جوابيه فرمانداري شهرستان خاتم به خبر "رتبه بندي سايتهاي يزدي در 15 فروردين ماه 90" در سايت يزد فردا اين سايت نسبت به اصلاح خبر فوق به شرح ذيل اقدام نمود .

سایت جدید ماه :سایت فرمانداری خاتم که در لیست منتشره نبوده و براساس رتبه بندی روز 17 فروردین ماه شایسته قرار گرفتن در لیست سبز را داراست

فرمانداری خاتم با رتبه ایران 6,561و بین المللی 389,332 می توانست در بین شش سایت برتر فرودین ماه قرار بگیرد که به پاس تلاش گردانندگان این سایت خارج از شش سایت برتر معرفی می شود .

در پاين ضمن تشكر از سايت يزد فردا به خاطر تصحيح خبر اميدواريم در رتبه بنديهاي آتي نام و رتبه سايت فرمانداري خاتم  فراموش نشود .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا