محمدرضا ميرتاج الديني:

سال 90 بسیار پرکارتر از سال 89 برای دولت است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در سال 89 امکان برداشت از صندوق توسعه ملی نبود که این در سال 90 امکان پذیر شده است و سال 90 بسیار پرتلاش تر و جدی تر نسبت به سال 89 برای دولت خواهد بود

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: سال 90 بسیار پرتلاش تر و جدی تر برای دولت خواهد بود. در لایحه بودجه 90 هم دولت کارهای بزرگی پیش بینی کرده و اعتبارات عمرانی را دو برابر دیده است که کارها باید دو برابرشود.

به گزارش یزدفردا به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی دولت:محمدرضا میرتاج الدینی  اظهار داشت: خوشبختانه سال 89، سال موفقیت آمیزی برای دولت و کشور بود. یکی از طرح های مهمی که امسال اجرایی شد، طرح هدفمندی یارانه ها بود که به خوبی آغاز و اجرایی شد.

وی افزود: خیلی ها از انجام چنین طرحی نگران بودند و به دلیل دغدغه هایی که وجود داشت، آغاز رسمی این طرح بسیار طولانی شد اما دولت بسیار خوب شروع کرد و مردم هم در این کار بزرگ اقتصادی همراهی و همکاری کردند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور تصریح کرد: طرح هدفمندی یارانه ها به عنوان اولین و بزرگ ترین گام تحول اقتصادی در کشور بسیار خوب شروع شود و با این روند هم ادامه می یابد که آثار و برکات زیادی خواهد داشت.

میرتاج الدینی سال 90 را سالی بسیار پرکارتر از سال 89 برای دولت دانست و اظهار داشت: سال 90 بسیار پرتلاش تر و جدی تربرای دولت خواهد بود. در لایحه بودجه 90 هم دولت کارهای بزرگی پیش بینی کرده و اعتبارات عمرانی را دو برابر دیده است که کارها باید دو برابرشود.

وی خاطر نشان کرد: در سال 89 امکان برداشت از صندوق توسعه ملی نبود که این در سال 90 امکان پذیر شده است که این زمینه دیگری برای کار زیاد در جامعه به ویژه در بخش خصوصی برای عرصه های تولید، زیرساخت ها و سرمایه گذاری های اساسی و مولد خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا