بیانیه اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی استان یزد به مناسبت دهم ودوازدهم فروردین


يكي از برگ‌هاي زرين اين انقلاب دهم فروردين است، روزي كه مردم متدين يزد به رهبري شهيد محراب آيت‌الله صدوقي بر رژيم ستمشاهي شوريدند.


دهم فروردين ماه سال 57 يادآور حماسه خونين عاشورائيان در چهلم شهداي تبريز ، آن پيروان راه حسيني که مظلومانه به دفاع از اسلام ناب جان عزيزشان را فدا نمودند و سقوط رژيم ستمشاهي را سرعت بخشيدند ، فرا مي رسد .


همچنين در ادامه این بیانیه با اشاره به روز تاريخي دوازدهم فروردين آمده است : دوازدهم فروردين، سالگرد استقرار نظام جمهوري اسلامي ثمره مجاهدت‌ها، تلاش‌ها و جانفشاني‌هاي ملت بزرگ ايران در طول سال‌هاي متمادي به رهبري بزرگمردي است كه تاريخ بشريت را با افكار و انديشه‌هاي بلند خويش تغيير داد، بدون ترديد دوازدهم فروردين يكي از روزهاي بلند و ارزشمندي است كه در تاريخ اين كشور به ثبت رسيده و نهادينه شده است.

يوم الله 12 فروردين روز وحدت ملي ايرانيان و روز ظهور شخصيت واقعي مردم ايران روز تثبيت انقلاب اسلامي، روز تجلي حكومت عدل الهي و تحقق وعده حق تعالي در بذل عزت و بزرگي به مستضعفان جهان و روز استقلال طلبي واقعي ملت غيور و رشيد ايران اسلامي است. ملت بزرگ ايران وظيفه دارد كه اين نظام مقدس را با ارزش‌هاي الهي و انساني خود حفظ كرده و با تمام توان از آن پاسداري كند.

اکنون ملت ايران با پيروي از رهنمودهاي حکيمانه رهبر معظم انقلاب، در آغاز دهه چهارم انقلاب با حضور حماسي و هوشياري سياسي و تعهد ديني خود در همه عرصه هاي جديد ضمن شکوفاسازي ظرفيت هاي بالقوه ،خود را براي تبديل ايران به الگويي جهاني آماده مي کند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا