نماینده مردم اردکان: شهید عاصی زاده تبلور ایمان و اراده مردم استان یزد بود

در ادامه دیدارهای نوروزی نماینده مردم اردکان، وی با حضور در منزل شهید عاصی زاده اولین فرمانده تیپ الغدیر استان یزد،از مقام شامخ وی تجلیل نمود.

نماینده مردم اردکان شهید عاصی زاده را تبلور ایمان و اراده مردم خداجوی استان یزد دانست که به محو استبداد و مقابله با استکبار جهانی کمرهمت بست و با بذل جان خویش از ارزشهای اسلامی و مرزهای کشور عزیزمان ایران دفاع نمود.

محمدرضا تابش با یادآوری فداکاریهای این سردار غیور و کم ادعای انقلاب اسلامی در جببه های حق علیه باطل، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای وی و سایر شهیدان پاکباخته انقلاب اسلامی، وظیفه و رسالت مسئولان را در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و تحقق اهداف و آرمانهای شهدا سنگین دانست و از خانواده شهید عاصی زاده استمداد طلبید تا وی و سایر مسئولان را با دعای خویش و بیان راهنمائیها و نظراتشان یاری نمایند تا همواره از مسیر شهدا و آرمانهای حضرت امام(ره) تخطی ننمایند.

در این دیدار عباس عاصی زاده تنها یادگار آن شهید با تشکر از اقدامات و فعالیتهای نماینده مردم اردکان،از مسئولان درخواست نمود تا با کار مجدانه و تلاش مخلصانه در پیمودن راه شهدا و صیانت از انقلاب اسلامی و دفاع از حقوق مردم وظیفه سنگین خویش را به انجام رسانند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا