نظارت مستمر بر واحدهاي اقامتي و گردشگري استان يزد در نوروز 1390


یزدفردا:مسئول کميته نظارت بر واحدهاي اقامتي يزد از نظارت مستمر بر واحدهاي اقامتي و گردشگري استان در ايام نوروز 90 خبر داد.

 کميته نظارت بر واحدهاي اقامتي استان يکي از 18 کميته تشکيل شده در اين اداره كل است که کنترل نرخ‌نامه،کيفيت و کميت ارائه خدمات به ميهمانان و... از جمله وظايف اين کميته است.

مسئول کميته نظارت بر واحدهاي اقامتي استان يزد ضمن اعلام اين خبر افزود: تاکنون از 34 مرکز اقامتي، 53 مرکز اقامتي موقت(کمپ‌ها،مهمانسراها، خانه‌هاي استيجاري و...) بازديد صورت گرفته است.

"رضا فلکيان" با اشاره به اينکه نظارت بر واحدهاي اقامتي شامل کنترل نرخ‌‌نامه،کيفيت و کميت ارائه خدمات به ميهمانان به همراه نظرخواهي از مسافرين است، افزود: در اين مدت يک واحد اقامتي در خصوص نصب نرخنامه در معرض ديد عموم به طور شفاهي تذکر داده شد و البته در برخي از بازديدهاي صورت گرفته اداره بازرگاني هم مشاركت داشته است.

به گفته وي تاکنون در اين راستا هيچ گونه تخلف و مشکلي مشاهده و گزارش نشده است.

"فلکيان" يادآور شد: استان يزد در ايام تعصيلات نوروزي داراي 8 مهمانپذير، 11 هتل، 30 رستوران بين راهي و 67 خانه استيجاري است.

وي اضافه کرد: ميهمانان نوروزي در صورت مشاهده هرگونه تخلف مي‌توانند با شماره‌هاي 7-6210006 و يا تلفن گوياي 6250004 تماس حاصل نمايند و مورد خود را گزارش كنند.



  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا