پیام نوروزی عزیز بهزادی فرماندار طبس

« بسمه تعالي »

پيامبر اكرم (ص):

« فأذا رأيت الربيع فاكثروا ذكر النشور هرگاه بهار را ديديد قيامت را بسيار ياد كنيد»

تبريك عرض ميكنم عيد سعيد نوروز و آغاز سال نو را – كه آغاز بهار و سرزندگي طبيعت است- به همه همشهريان عزيز و مسافرين محترم و زائرين مرقد مطهر حضرت حسين ابن موسي الكاظم (ع) و بخصوص به خانواده هاي عزيز شهيدان ، به جانبازان و خانواده هاي فداكار آنها و به همه ايثار گران و كساني كه براي سربلندي كشور تلاش مي كنند و كار انجام مي دهند و درود و سلام مي فرستم به روح مطهر امام بزرگوارمان كه سلسله جنبان اين حركت عظيم مردمي و مايه ي پيشرفت و اعتلاي كشور بزرگ اسلامي ايران بوده اند.

عيد نوروز آغاز رويش است. اين رويش همچنان كه در طبيعت محسوس است ، مي تواند در دلهاي ما و جانهاي ما و حركت رو به پيشرفت ما نيز خود را مجسم و نمايان كند . علي ايحال سال 1389 كه سالي پر از خاطره براي ملت ايران و بيداري مسلمانان در اقصي نقاط جهان بود سپري كرديم و اينك با پشت سر گذاردن سال سراسر افتخار (سال همت مضاعف و كار مضاعف) با عزمي راسخ تر به پيشواز سال جديد مي رويم . لذا لازم ميدانم به استحضار برسانم اكنون كه در ايام نوروز طبيعت با الطاف الهي شكوفا خواهد شد شاهد پذيراي مسافرين زياد و همچنين زائرين طريق الرضا كه پس از ورود به ابتداي شهر طبس در كنار بارگاه مقدس حضرت حسين ابن موسي الكاظم (ع) شبي به استراحت خواهند پرداخت خواهيم بود ، از مسافرين و زائرين محترم مي خواهم از جاذبه هاي بسيار زيبا، تاريخي و فرهنگ و ادب و اخلاق شهرستان و روستاهاي كوچك و بزرگ كه در گوشه و كنار شهرستان دارالمؤمنين طبس كه بسيار ديدني و جذاب است بازديد و با مهمان نوازي و ادب و اخلاق اسلامي و با صفاي باطني عزيزان طبسي آشنا و سپس به سوي بارگاه ملكوتي و منور ثامن الحجج آقا علي ابن موسي الرضا (ع) مشرف شوند.

به اميد اينكه در بخشهاي مختلف اقتصادي ، فرهنگي، سياسي ، عمراني ، اجتماعي ، در همه ي عرصه ها مسئولين شهرستان ما به همراه مردم عزيزمان بتوانند با گامهاي بلند تر ، با همت بلند تر ، با كار بيشتر و متراكم تر ، راههاي نرفته اي را بپيمايند و به هدفهاي بزرگ خود انشاءا... نزديكتر شوند.

والسلام عليكم و رحمة الله و بركاته

فرماندار طبس

عزیز بهزادی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا