اطلاعیه نخستین نمایشگاه رسانه های دیجیتال استان یزد


             اطلاعیه نخستین نمایشگاه رسانه های
                                        دیجیتال استان یزد
مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاداسلامی با هدف توسعه فرهنگ سازی استفاده از رسانه های دیجیتال، حمایت ازتولیدکنندگان داخلی و جریان سازی تولید،پانزدهمین دوره نمایشگاه هایاستانیرسانه های دیجیتال را  در استان یزدبرگزار می نماید.
افتتاحیه نمایشگاه: 21فروردین ماه  1390ساعت 10
پایان نمایشگاه:27 فروردین  1390
تحویل بن کارت های غرفه داران:  28 فروردین ماه 1390
ساعات بازدید: 16 تا 22
 
زمان ثبت نام:  17تا 27اسفند ماه 89– (فقط بصورت اینترنتی و غیر حضوری)
زمان تحویل غرفه ها وحضور غرفه داران: 20 فروردین 1390 از ساعت 9 صبح تا 18 درمحل نمایشگاه- خارج از زمان مقرر به هیچ عنوان واگذاری غرفه میسر نخواهد بود.
محل نمایشگاه: یزد- صفائیه –بلوار شهد قندی –محل برگزاری نمایشگاه های استان یزد
تذکراتمهم:
1. اطلاعیه مهم کمیته بازرسی نمایشگاه‌ را حتماً مطالعه نمایید.
2. ثبت نام فقط بصورت اینترنتی انجام می شود.
3. فقط تولیدکنندگان نرم افزار می توانند نمایندگی شرکت ها یا اشخاص دیگر رابرای حضور در نمایشگاه اخذ نمایند.
4. جهت واگذاری نمایندگی می بایست نامه معرفی شرکت یا شخص نماینده به واحد ثبت نام تحویل داده شود.
 
تسهیلات در نظر گرفته شده برای غرفه داران) هر غرفه تنها یک نفر(
2. اعطای غرفه بصورت رایگان.
3. توزیع بن کارت هایتخفیفبا تخفیف 30% برای مصرف کنندگان در استان مذکور باهدف تشویق به خرید محصولات.
4. پرداخت50 درصداز هزینه محل اقامت تعیین شده از سوی برگزارکنندهازیکروز قبل ازشروع به کارنمایشگاه تا روز پایانیبه ازای هر نفر غرفه دار
سهم پرداختی غرفه داران جهت اقامت متعاقباً اعلام خواهد شد.
5. تامین یک وعده غذای روزانه
5. هزینه حمل لوازم دکور غرفه شرکت کنندگان ازتهران به محل نمایشگاهتاسقف مبلغ 500،000 ریال  با ارائه بار نامه معتبر به نام آن شرکت
شرایطو مقررات عمومی حضور در نمایشگاه:
1. رعایت مقررات وضوابط نمایشگاه.
2. فقط ارائه محصولات نرم افزاری که دارای هولوگرامباشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه اخذ هولوگرام
را مطالعه فرمایید.
3. در خصوص پایگاه اینترنتی ووبلاگ ها تنها آن دسته که در پایگاه اینترنتیwww.samandehi.irثبت شده اند امکان حضور دارند.
4. میزان واگذاری متراژ غرفه ها براساس اولویت های مرکز، برگزیده بودن در جشنواره های گذشته، تعداد محصولات دارای پروانهانتشار، محتوای محصولات و تعداد آثار در حال بررسی هر شرکت در دبیرخانه مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال تعیین می شود.
5. هر شخص حقیقی یا حقوقیمی تواند تنها یک نمایندهرا جهت شرکت در نمایشگاه وارائه آثار خود معرفی نماید.
مدارک لازم جهت ثبت نام:
1.       فایل فرم ثبت نام را  تکمیلنموده و به آدرش اینترنتی ostanfairs@farhang.gov.ir  ارسال نمائید و در روز چهارشنبه 25 اسفند با تماس تلفنی(178-02188846960)) از رسید فرم های خود اطمینان حاصل فرمائید.
لیست غرفه های پذیرفته شده در روز 15فروردین ماه 1390بر روی همین سایت قرار خواهد گرفت.
 
2.       تصویر اسکن شده یک قطعه عکس 4*3 (حداکثر حجم فایل 100 کیلوبایت) به ازای هرغرفه دار
(فقط برای کسانی که تا کنون عکس خود را تحویل نداده اند(.
چک ضمانت به مبلغ 200هزار تومان/بدونتاریخ/در وجه مرکز توسعهفناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال/بابت ضمانت حضور در نمایشگاه های استانی
 (فقط برای کسانی که تاکنون چک ضمانت نداده اند/ تحویل حضوری یا از طریق پست)
نحوه ثبت نام:
1.       قبل از تکمیل فرم ثبت نامآیین نامه داخلی نمایشگاه های استانیرا به دقت مطالعه فرمایید.
2.       در صورتی که برای اولین بار در نمایشگاه شرکت می کنید هنگام تحویلمدارک مربوط به ثبت نرم افزار از دبیرخانه کدپیگیری آثارتان را دریافت نموده در فرم ثبت نام وارد نمایید.
3.       فایل فرم ثبت نام را تکمیلنموده و به آدرش اینترنتی ostanfairs@farhang.gov.ir  ارسال نمائید و در روز چهارشنبه 25 اسفند  ماه با تماس تلفنی(178-02188846960) از رسید فرم های خود اطمینان حاصل فرمائید.
           جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 88846960 داخلی 178 تماس بگیرید
          تهران: خیابان سمیه، مقابل برج سپهر، طبقه پنجم، واحدنمایشگاههای استانی


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا