یزدفردا "همزمان با هفته احسان و نیکوکاری : "همایش بزرگ پیاده روی با شعار احسان و نیکوکاری ، خانواده سالم در یزد برگزار شد"

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد: همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی با عنوان احسان و نیکوکاری ، خانواده سالم به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری برگزار گردید .

بنا بر این گزارش در این همایش که در هوایی دلپذیر برگزار گردید، آحاد مختلف جامعه با حضور گسترده خود در این برنامه مفرح و طی نمودن مسیر میدان شهید باهنر تا ورزشگاه شهید نصیری طراوت خاصی به این همایش دادند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد پس از پایان برنامه پیاده روی، در جمع پرشور مردم در ورزشگاه شهید نصیری به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن قدردانی از حضور ارزشمند شرکت کنندگان در این همایش و همچنین همکاری هیئت ورزشهای همگانی و اداره کل تربیت بدنی استان یزد در اجرای این برنامه اظهار داشت: حدود 48 هزار نفر نیازمند، تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره می برند.

مهندس حمید نصیری افزود: تعداد 12 هزار نفر از افراد تحت پوشش را زنان سرپرست خانوار و 20 هزار نفر را سالمند، 2 هزار و 500 نفر یتیم و 7 هزار نفر را دانش آموزان و دانشجویان تشکیل می دهند که از خدمات متنوع این نهاد در بخشهای مختلف استفاده می کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به میزان مشارکت مردم خیر در برنامه های کمیته امداد امام خمینی(ره) اشاره نمود و تصریح کرد:

85درصد مردم خیر استان در برنامه های مختلف با این نهاد همکاری دارند که این امر نشاندهنده اعتماد آنان به کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه همه در قبال محرومین جامعه مسئول هستیم اذعان داشت: تعداد 300 نوعروس تحت حمایت این نهاد در این ایام باید به خانه بخت بروند ولی برای تامین جهیزیه خود نیاز به مساعدت خیرین و نیکوکاران خصوصا مردم نوعدوست استان یزد دارند.

مهندس حمید نصیری در ادامه از حل مشکلات نیازمندان در فامیل و خانواده خبر داد و افزود : این نهاد قصد دارد از ابتدای سال جدید با تشکیل تشکل های فامیلی ، با حمایت از این طرح، مشکل نیازمندان را در خود فامیل و خانواده حل نماید.http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=31760_4674.jpg

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا