يزد،ميزبان نهمين سفر رسانه ای  خبرنگاران استان یزد:

سیفی فرمانداریزد:در ایم نوروز 90 چند خیابان در یزد یک طرفه خواهد شد

یزدفردا "خبرنگاران استان طي سفر يک روزه خود به شهرستان يزد با شرکت در نشست مطبوعاتي فرماندار و بازديد از پروژه هاي مهم دولت در اين شهرستان از نزديک در جريان ميزان پيشرفت و روند اجراي آن ها قرار گرفتند.

" عزيزالله سيفي" در نشست مطبوعاتي با خبرنگاران استان که با حضور مشاور استاندار و معاونين :يزد،ميزبان نهمين سفر رسانه ای  خبرنگاران استان یزدفرماندار در محل سالن کنفرانس فرمانداري يزد برگزار شد، خاطرنشان ساخت: يزد نه تنها قطب گردشگري ايران بلکه با وجود پتانسيل ها، زيرساخت ها و ظرفيت هاي فرهنگي، تاريخي و برخورداري از بناهاي قديمي يکي از مقصد هاي گردشگري دنياست.


وي با اشاره به نزديک شدن ايام نوروز و سفر توريست هاي داخلي و خارجي به استان يزد افزود: به منظور آرامش بيشتر مسافران نوروزي در استان علاوه بر ساماندهي مدارس به منظور اسکان مسافران، بر پايي کمپ هاي نصب چادر در مکان هايي چون پارک هاي  کوهستان، غدير، هفتم تير و ورودي شهرستان ها پيش بيني شده است.


فرماندار يزد در بخش ديگري از سخنان خود به اجراي قانون هدفمند کردن يارانه ها اشاره و تصريح کرد: اين قانون به نحو شايسته و مطلوب اجرا شد که البته نواقصي نيز داشت و مسئولان استان در راستاي برطرف کردن آن ها تلاش خود را به کار گرفته اند.
:يزد،ميزبان نهمين سفر رسانه ای  خبرنگاران استان یزد


وي همچنين از کنترل بازار در ايام نوروز خبر داد و افزود: تمامي اصناف و بازاريان در ايام نوروز کشيک نوروزي داشته و نظارت بر بازار به صورت مستمر و دقيق صورت خواهد پذيرفت.


سيفي در ادامه از فعال شدن مجدد سامانه ثبت اطلاعات اقتصادي خانوار ها از 20 اسفند ماه خبر داد و اظهار داشت: خانواده هايي که اطلاعات اقتصادي آن ها دست خوش تغيير شده است مي توانند با مراجعه با سايت WWW.REFAHI.IR اطلاعات خود را اصلاح نمايند.


:يزد،ميزبان نهمين سفر رسانه ای  خبرنگاران استان یزدوي در بخش ديگري از سخنان خود ضمن اشاره به ساخت 5951 واحد مسکن مهر در شهرستان يزد تصريح کرد: ميزان پيشرفت اين پروژه ها در سطح شهرستان 70 درصد بوده است.


فرماندار يزد در پايان از تشکيل شوراي ترافيک شهرستان يزد به منظور بررسي مسائل ترافيکي اين شهرستان خبر داد و گزارشي از برنامه هاي اين شورا در ايام نوروز ارائه کرد.

وی از تصمیم این شورا مبنی بریک طرفه نمودن خیابان های قیام ،امام از میرچقماق تا شهید بهشتی  و باز شدن کوچه دادگستری در ایام نوروز  خبرداد









یزدفردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا