بیانیه دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد به مناسبت(18 اسفند) سالروز تاسیس کانون مساجد

یزدفردا "دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد به مناسبت(18 اسفند) سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد، با صدور بیانیه ای اعلام کرد: مساجد محور اساسی و مهم وحدت و همدلی تمام اقشار جامعه است با فعال شدن این خانه های نور و احیای جایگاه و عملکرد اصلی آنها بی گمان تاثیری شگرف و عظیم در لایه، لایه های یک جامعه خواهد داشت.


این بیانیه می افزاید: در راستای تحقق این هدف متعالی، تاسیس کانون های فرهنگی هنری کمک بزرگی برای احیای کارکرد اساسی مساجد بوده و هست بنابراین کانون های مساجد در قالب اهداف اصیل، مبانی و معارف پر افتخار اسلامی با جذب نیروهای فعال به خصوص جوانان مشتاق در رشته های گوناگون عامل تجلی استعدادها و تربیت نیروهای مومن مسجدی است.


در ادامه این بیانیه آمده است: امروزه که جهان استبدادی غرب متوسل به هزاران ابزار برای سست کردن ایمان حقیقی جوانان این مرز و بوم می شود و تمام سعی خود را به کار می بندد تا آنها را به سمت بی قیدی و بی تفاوتی به سرنوشت خود بکشاند و هویت اصیل اسلامی ایرانی این مردمان را به تاراج ببرد مهم ترین سنگر و پایگاه برای مقابله با این هم پیمانان شیطان لعین بی گمان مسجد است و کانون های فرهنگی هنری مساجد احیا کننده نقش واقعی مساجد در همه زمینه ها به خصوص مذهبی فرهنگی هستند.


این بیانیه می افزاید: تجلیل از فعالان فرهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد در واقع تجلیل ازخدمتگزاران به دین وف رهنگ اصیل این مرز و بوم است.


دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد ضمن تبریک سالروز تأسیس ستاد عالی (18 اسفند) وقدردانی از همه تلاشگران کانون های فرهنگی هنری مساجد بر خود لازم و واجب می داند تا از تمام مدیرمسئولان و فعالان فرهنگی کانون ها تشکر کند.


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا